۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

خنده درمانی(3)


اصفهانیه مرده بود، روی سنگ قبرش نوشته بودن،
احمدآقا مرده اس ولی مغازه بازه اس
*********************************
*********************************
مرد به سرعت به خانه امد و فریاد زد عزیزم ساکتو ببند
.من همین الان۱۰۰۰۰۰۰ میلیون دلار برنده شدم
. زن ساکها رو برای ساحل ببندم یا کوه
. مرد : مهم نیست فقط ساکتو ببندو از
جلو چشام دور شو
********************************
********************************
یه روز یه بابائی سوار تاکسی میشه
، به راننده میگه آقا لطفا من را دو نفر حساب کنین ،
راننده برمیگرده میگه من تو رو پشم ...... حساب نمیکنم
********************************
********************************
به تركه مي گن با ماتيز جمله بساز ميگه ديشب دزد خونمون زد ميگن توش ماتيز نبود كه ميگه ما تيز بوديم گرفتيمش!
********************************
********************************
تركه با دوست دخترش ميرن پارك تركه ميگه :عزيزم اگه اين درخت كاج زبون داشت الان به ما چي ميگفت ؟ دختره ميگه اگه زبون داشت ميگفت كره خر من زردآلوام نه كاج !!!
*******************************
*******************************
به ترکه يه چكمه نشون ميدن مي گن ابن چيه ميگه اين جلد كلنگه !!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید