۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

وقتی که گوشی همراه خیس شد چه کنیم؟


ابتدا به این داستان واقعی توجه کنید! :Ernesto Londoño ، خبرنگار واشنگتن پست ، پس از یک دوچرخه سواری طولانی به خانه برمیگردد و شروع میکند به شستن دست و رویش ، اما از آنجایی که کیف وسایل همراهش را بدجایی قرار بود ، ناگهان در چند لحظه کیف میگردد و گوشی BlackBerry نازنین 450 دلاریش در درون توالت می افتد! پس از اینکه از شوک حادثه خارج میشود ، سریع گوشی را از آب خارج میکند ، باتری گوشی را در می آورد و شروع به خشک کردن گوشی با سشوار میکند! اما پس از اندکی هنگامی که میبینید این روش موثر نیست و گوشی نیز وارد حالت کما شده است ، به یکی از دوستانش که در این زمینه تخصص داشته تماس میگیرد و از او کمک میخواهد. دوست عزیز هم در پاسخ او میگوید که گوشی را در یک ظرف پر از برنج نپخته بگذارد! بله! برنج نپخته! همگی ما دیده ایم که برنج خاصیت جذب رطوبت دارد و با اصول خیس کردن برنج هم آشنا هستیم ولی این نکته دیگر واقعأ ظریف است! سر انجام پس از اینکه گوشی یک روز در داخل ظرف برنج می ماند ، کاملأ سالم و مانند روز اولش میشود و بدون هیچ مشکلی قابل استفاده میگردد.این جناب خبرنگار هم تجربه گرانقیمتش را در واشنگتن پست برای عموم نوشته است ، البته آن دوستی که این روش را برای او توضیح داده است نامش فاش نشده چرا که ظاهرأ وی برای یکی از شرکتهای گارانتی یا مشابه آن کار میکند و فاش شدن نامش برای او دردسر ساز خواهد بود.اما در این زمینه میتوان عمل دیگری را نیز صورت داد:گوشی که یک حمام اجباری کرده است را بهتر است اول خاموش کرده سپس باطری آن را خارج نموده تا جایی که امکانش هست گوشی را با کاغذها و دستمالهایی که آب جمع می کنند خشک کرده و بعد در الکل برای مدت کوتاهی بخیسانیدش و بعد هم بگذارید خشک شود. الکل برای خشک کردن قطعات داخلی گوشی بسیار موثر خواهد بود.این روش شاید بیشتر قابل ادراک تر باشد! اما کارایی روش اول بیشتر است.همچنین از این

روش برای خشک سازی iPod ، دوربین فیلمبرداری و امثال این دستگاه ها نیز میتوان استفاده کرد.

*******************************************

حالا جرات دارین امتحان کنید اگر شد به ما هم بگید نشد به همون واشنگتن پست خبر بدین مطلب اش دروغ است!

۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

فقط برای +18

متاسفم چنین مطلبی را در وبلاگم قرار می دهم ولی فکر می کنم جامعه نیاز به شنیدن چنین حرف هایی برای اصلاح خود دارد:

**********************************************

تحقیقات نشان می‌دهد۸۰ درصد دختران دبیرستانی در ایران با یک پسر دوست هستند، حتی ممکن است ارتباط جنسی هم داشته باشند که خانواده‌ها و مسئولین مدارس از این موضوع بی‌اطلاع هستند.

این درحالی است که نوجوانان آگاهی کافی نسبت به این مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمی‌شود که این امر مطمئناً پیامدهای ناگواری را برای آنها به همراه خواهد داشت. عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطایی با بیان این مطلب در جلسه سخنرانی درخصوص چالش‌های زندگی دختران و پسران دانشجو، سازنده‌ترین و بهترین راه برای پیش برد ارتباط و علاقمندی با جنس مخالف را در ازدواج دانست و گفت: شیفتگی پسران برای ازدواج معمولاً در سن ۱۹ تا ۲۰ سالگی اتفاق می‌افتد.
مراحل ارتباط میان دختران و پسران
دکتر “محمود گلزاری” در ادامه سخنان خود، به مراحل ارتباط میان دختران و پسران اشاره کرد و گفت: مرحله اول در سنین زیر دبستان صورت می‌گیرد که گرایش به دوستی با جنس مخالف در این سن زیاد بوده و تفاوت جنسی در میان آنها وجود ندارد. وی همچنین مرحله دوم ارتباط دختران و پسران را در سن ۶ تا ۱۲ سالگی عنوان کرد و گفت: در این سنین هویت جنسی افراد شکل می‌گیرد. وی افزود، با توجه به تحقیقاتی که در این خصوص در کشور امریکا صورت گرفته است ۹۵ درصد دختران و پسران دوستانشان از جنس خودشان هستند، به عبارت دیگر این دو جنس در سن دبستان از هم فاصله می‌گیرند. وی همچنین مرحله سوم ارتباط میان دختران و پسران را در سنین نوجوانی عنوان کرد و افزود، دختران در سن ۱۲ سالگی و پسران در سن ۱۳ تا ۱۴ سالگی گرایش شان برای ارتباط با جنس مخالف بیشتر می‌شود.
در جوامع غربیوی همچنین در ادامه سخنان خود به تشریح الگوی فرهنگ غرب پرداخت و گفت: در جوامع غربی ملاقات‌های عاشقانه امری خوب و پسندیده محسوب می‌شود و باعث ایجاد اعتماد بنفس در افراد می‌گردد اما این امر پیامدها و مشکلاتی را به همراه دارد که یکی از آنها مراقبت و جلوگیری از در سنین قبل از ۱۷ سالگی است و از ۱۷ سالگی به بعد نیز خطرات ناشی از بیماری‌های آمیزشی مانند ایدز، بارداری و… در این جوامع وجود دارد.

وی همچنین به نتایج بدست آمده در کشورهای غربی در خصوص ارتباط‌های جنسی در سنین نوجوانی پرداخت و گفت: در غرب سالیانه بیش از یک میلیون نوجوان ۱۳ تا ۱۷ ساله دختر باردار می‌شوند و سالی ۵۰۰ هزار نوزاد از این طریق متولد می‌شود و نیز سه میلیون نفر به بیماری‌های آمیزشی مبتلا می‌شوند. همه این موارد در حالی صورت می‌گیرد که در مدارس به دانش آموزان روش‌های جلوگیری از بارداری آموزش داده می‌شود.
ارتباط جنسی در ایران
دکتر گلزاری در ادامه سخنان خود افزود، در ایران ۸۰ درصد دختران دبیرستانی با یک پسر دوست هستند و حتی ممکن است ارتباط جنسی هم داشته باشند که خانواده‌ها و مسئولین مدارس از این موضوع بی‌اطلاع هستند و این درحالی است که نوجوانان آگاهی کافی نسبت به این مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمی‌شود که این امر مطمئناً پیامدهای ناگواری را برای آنها به همراه خواهد داشت.
نامه های دختران و پسران
وی همچنین به نتایج به دست آمده در تحقیقات و پژوهش‌هایی که در این زمینه در ایران صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: در حدود ۲۰ سالی که من در این زمینه تحقیق و پژوهش انجام داده‌ام، در نامه‌هایی که از سوی ۸۵ درصد از دختران در خصوص ارتباط‌های عاشقانه دریافت کرده‌ام مربوط به سن ۱۲ تا ۲۵ سالگی بوده و ۱۵ درصد از نامه‌ها مربوط به پسران بین ۱۴ تا ۱۷ ساله است. در این میان دختران بیش از پسران آسیب پذیر بوده و با پیامدهای بیشتری در این خصوص مواجه خواهند شد.

دکتر گلزاری همچنین بر لزوم آموزش و افزایش آگاهی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: ما باید گرایش ارتباط میان دختران و پسران را امری طبیعی قلمداد کنیم و با مطالعه و تحقیق در این خصوص راهکارهای مناسبی را در چارچوب فرهنگ جامعه خود ارایه نماییم

باور نکردنی های تلفن همراه!

یک نظر سنجی می خواهم بگذارم در مرود قیمت گوشی بازدید کنندگان از سایت فکر کنم جالب باشه به زودی!
****************************************
مهر: وقتی اولین شماره های رند تلفن همراه با قیمتهای میلیونی به مزایده گذاشته شد کمتر کسی تصور می کرد مورد استقبال قرار گیرد اما زمانی که شماره رند 09127777777 حدود 57 میلیون تومان خریداری شد معلوم شد کسانی هستند که برای این موارد نیز هزینه بپردازند! منحصر به فرد بودن در کشور ما تنها مختص شماره های رند نبوده و نیست بلکه نمود آن را به راحتی می توان در دیگر کالاهای مصرفی همچون اتومبیل و گوشی موبایل نیز مشاهده کرد.گوشی های اعیانی در دست میلیاردرهای ایرانی برخلاف تصور عموم مردم که فکر می کنند گوشی های موبایل با قیمت های بالای 500 هزار تا یک میلیون تومان جزء گرانترین گوشی ها محسوب می شود اما با سر زدن به مراکز فروش گوشی تلفن همراه می توان گوشی هایی را دید که حتی تصور قیمت 35 میلیون تومانی برای آنها محال است.
گوشی گران قیمت یک برند انگلستان بیش از انگلیس در ایران خریدار دارداین گوشی ها که انواع و اقسام متفاوتی دارند آنقدر در میان میلیاردهای ایرانی طرفدار پیدا کرده اند که یکی از فروشندگان آنها می گوید که این گوشی های لوکس که اکثرا تولید یک کمپانی در کشور انگلستان است در ایران بیشتر از انگلستان طرفدار دارد.به گفته فروشندگان بازار موبایل، اصلی ترین خصیصه گوشی های اعیانی، پوشش الماس گونه آنها است که توجه میلیاردرهای ایرانی را به خود جلب می کند. دانه های رنگی الماس های تعبیه شده در این گوشی های زیبا باعث شده تا کسانی که به داشتن کلکسیونی از بهترین ها علاقه وافری دارند بهای زیادی بابت آن بپردازند. همچنین سنگ هایی چون الماس، یاقوت کبود و برلیان پوشش بیشتر این گوشی ها را تشکیل می دهند.به اعتقاد فروشندگان این گوشی های گران قیمت، تنها پولدارترین های ایران قادر به خرید چنین گوشی هایی هستند که حتی از امکانات پیشرفته ای هم بهره مند نمی برند.گوشی های 18 تا 120 میلیون تومانی در بازار ایرانگوشی های منحصر به فرد و لوکس، اکثرا تولید کمپانی های معروفی در انگلیس و سوئد هستند و کمپانی فنلاندی نیز در این بازار با همکاری با برندهای معروف پوشاک همچون گوچی و ورساچه مدل های معدودی از این گوشی های گرانقیمت را تولید می کند.احسان غلامپور یکی از فروشندگان گوشی های گرانقیمت در تهران در مورد بازار این گوشی ها به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر یک گوشی برند انگلیسی یکی از پرفروش های این بازار است که در چند مدل متفاوت در صفحه کلید فروخته می شود.وی با بیان اینکه در ساخت این گوشی از فلز طلا یا پلاتین و جواهرات و سنگ های گرانقیمت گوناگون استفاده شده است اضافه کرد: قیمت این گوشی با توجه به جواهراتی که در آن به کار رفته است و اینکه صفحه کلید آن طلا و یا پلاتین است از 18 میلیون تومان به بالا است.غلامپور گفت: این مدل گوشی از این کمپانی به تازگی با طراحی جدید وارد بازار ایران شده و برخلاف گوشی های قبلی که هیچگونه امکانات خاصی نداشتند از کارت حافظه و دوربین بهره می برد که این ویژگی ها توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.
میزان فروش گوشیهای چند 10 میلیونی در ایرانوی که معتقد است گوشی های گرانقیمت این کمپانی انگلیسی در ایران مشتریان بیشتری نسبت به انگلستان دارد به مهر گفت: برخلاف تصور عموم که فکر می کنند گوشی های چند 10 میلیونی در ایران بازار ندارد باید گفت که شمار فروش این گوشی ها در هفته از انگشتان دو دست بیشتر است.این فروشنده گوشی اضافه کرد: قیمت مدلهای قدیمی این برند در بازار ایران از 5 میلیون تومان به بالا است اما مدلهای جدید این برند از 18 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان به تناسب جواهرات و طراحی آن فروخته می شود.غلامپور با بیان اینکه حتی گوشی 120 میلیون تومانی نیز در بازار وجود دارد اضافه کرد: همانطور که در هفته حدود دو ماشین بسیار گران قیمت در بازار ایران فروخته می شود خرید و فروش گوشی 120 میلیون تومانی نباید آنچنان دور از ذهن باشد.این فروشنده گوشی در بازار تهران گفت: گوشی های لوکس و گرانقیمت از این کمپانی انگلیس در 72 کشور جهان عرضه می شود و در ایران نیز نمایندگی فروش آن وجود دارد.گوشی های لوکس سوئدی برای خانمهای میلیاردرتاکنون حدود پنج مدل از گوشی های برندی از کشور سوئد وارد بازار ایران شده که نسبت به مدلهای برند انگلیسی ارزان قیمت تر هستند.در طراحی یک گوشی از برند سوئدی از شکل ظاهری برخی لوازم آرایش خانمها بهره گرفته شده و به همین دلیل این گوشی که حدود پنج میلیون تومان فروخته می شود توجه خانمهای دوستدار کالاهای لوکس و مدرن را به خود جلب کرده است.درب این گوشی به صورت برقی باز می شود و برای باز کردن آن نیازی به تحرک های فیزیکی و یا تماس مستقیم دست ندارد. همین نحوه باز و بسته کردن درب، این گوشی را کاملا منحصر به فرد نسبت به دیگر مدل های این کمپانی سوئدی کرده است.مدل های این کمپانی سوئدی در بازار تهران که قیمت آنها از 5/3 میلیون آغاز می شود و به 6 میلیون نیز می رسد، اغلب به دوربین بالا در حد پنج مگاپیکسل مجهز هستند.دو مدل گوشی نیز از مارک انگلیسی با قیمت 9 میلیون و 500 هزار تومان و 25 میلیون تومان فروخته می شود.همچنین مدل دیگر از گوشی های این برند انگلیسی با قیمت 22 میلیون تومان در بازار تهران موجود است که بدنه این گوشی 250 گرمی با طلا سفید عیار 18 پوشیده شده که بر روی آن دو قیراط الماس اصل به کار رفته است. داخل این گوشی 22 میلیونی نیز 20 تکه یاقوت به کار رفته و بدنه این گوشی نیز از تیتانیوم ساخته شده است.البته مدل دیگر گوشی این مدل انگلیسی که به "مار کبری" معروف است تاکنون در بازار موبایل تهران دیده نشده مگر آنکه به صورت شخصی وارد کشور شده باشد. این مدل بدنه ای از پوشش پوست مار کبری دارد و قیمت آن که بالغ بر یک میلیون دلار برآورد شده آخرین بار توسط یک روسی برای همسرش سفارش داده شده است.گوشی دیگری نیز یکی دیگر از این گوشیهای اعیانی محسوب می شود که با قیمت سه میلیون تومان به فروش می رود. روکش طلای زرد و سفید از جمله ویژگی های منحصر به فرد این گوشی انگلیسی است که به دوربین یک مگاپیکسلی مجهز است اما از بلوتوت و حافظه بالایی برخوردار نیست.کمپانی معروف فنلاندی به جمع گرانترین ها می پیوندددر عرصه گرانترین ها کمپانی معروف فنلاندی نیز ورود پیدا کرده است و با همکاری کمپانی های مطرح جهانی توانسته در این بازار نیز خودی نشان دهد.گوشی هایی از این برند فنلاندی از جمله گوشی های منحصر به فردی هستند که در بازار ایران توجه متمولین را به خود جلب کرده است. این گوشی ها که اکثرا جزء سری 8 این برند محسوب می شوند با داشتن صفحه کلید طلا و کار شدن جواهر بر روی آن با قیمت های میلیونی فروخته می شود.هم اکنون یک گوشی از مدلهای این برند فنلاندی با قیمت حدود 6 میلیون تومان در یکی از پاساژهای برزگ عرضه کننده گوشی های موبایل فروخته می شود و گوشی دیگری از این کمپانی نیز به بهای پنج میلیون در اختیار طرفداران مد قرار می گیرد.اکثر فروشندگان معتقدند که این گوشی ها تنها به دلیل برخوردار بودن از معروف ترین نام های تجاری با قیمت بالا فروخته می شوند چرا که این دو مدل گوشی نیز مانند سایر گوشی های فوق دارای امکانات پیشرفته ای نیست.شاید در این میان بتوان از نوعی گوشی های برند فنلاندی به عنوان یکی از ارزانترین گوشی های لوکس بازار نام برد که با قیمت حدود 5/1 میلیون تومان به مراتب ارزانتر از سایر گوشی ها است. در این مدل گوشی یک یاقوت کبود به عنوان دکمه مرکزی کلید چند جهته گوشی به کار رفته است که باعث شده این مدل به این قیمت عرضه شود.تلاش چینی ها برای جذب میلیاردهای ایرانیاز آنجایی که این چینی های چشم بادامی در هر بازاری حضور دارند و کالاهای کپی شده خود را به راحتی به فروش می رسانند از بازار گوشی های گرانقیمت هم جا نمانده اند و کپی گوشی های چند ده میلیونی دارای فلزاتی چون طلا و پلاتین و جواهرات و سنگ های گرانقیمت را به یک دهم این قیمت ها تولید کرده و به بازار ایران وارد کرده اند.هم اکنون گوشی های کپی شده چینی از برندهای گرانقیمتی چون ورتو و بنگ و الاف سن در بازار تهران در رنج قیمت حدود یک میلیون تومان (با توجه به مدل، قیمت آن متفاوت است) فروخته می شود که سنگ های بکار رفته در آن ارزشمند نیست اما از لحاظ شکل ظاهری در نگاه اول هیچ تفاوتی با نمونه اصلی آن ندارد.علی نظری یکی از فروشندگان بازار در این باره به خبرنگار مهر گفت: فروشگاه هایی که گوشی های لوکس را وارد بازار ایران می کنند محدود هستند اما در حال حاضر گوشی های چینی مشابه همین مارک ها به قیمت های پایین در مراکز بزرگ خرید و فروش گوشی بدون گارانتی عرضه می شوند.
وی ادامه داد: قیمت این نوع گوشی ها بنا به سلیقه فروشندگان تعیین و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. برخی از این گوشی های چینی که با مارک های مشهور ساخته شده اند با قیمت های گزاف در بازار عرضه می شود و برخی از فروشندگان با سوء استفاده از ناآگاهی خریداران، این گوشی ها را چند برابر قیمت واقعی به فروش می رسانند.

چرا زیدان را دوست دارم؟

زیدان رو دوست دارم چون یک مسلمان واقعی است او هیچگاه گول شهرت و مقام را نخورد و خود را گم نکرد تازه ترین خبر هم که بر محبوبیت او نزد من و سایر هوادارانش افزود این است:
/////////////////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
فارس: ستاره مسلمان فوتبال فرانسه در چند نقطه شهر پاريس اقدام به ارائه افطاري به مردم مي‌كند.

به گزارش شبكه تلويزيوني ت.و.موند، زين‌الدين زيدان همچون سال گذشته در چند نقطه شهر پاريس مراكزي را با همكاري شهرداري در نظر گرفته تا به هنگام اذان مغرب به عابرين افطاري دهد.

ستاره 38 ساله و الجزايري‌الاصل از چند سال قبل اين حركت را همه ساله در مركز كشور اروپايي خود به تنهايي انجام مي‌دهد و با دوستان مسلمانش در شهرهاي ديگر مشاركت مي‌كند.

وي كه اكنون به عنوان مشاور با رئال همكاري مي‌كند، هدف خود را از انجام اين كار، آشنايي مردم كشورش با فرهنگ مسلمانان، شناخت بيشتر ماه مبارك رمضان و نيز فوايد روزه‌گيري در اين ماه عنوان كرده است.

دیگر بی خوابی نکشید!

يك متخصص تغذيه گفت: موز، انجير، خرما و گوشت بوقلمون حاوي مقادير بالايي اسيد آمينه تريپتوفان هستند كه در بدن به سروتونين تبديل مي‌شود و اين تركيب منجر به حالت خواب آلودگي در فرد مي‌شود.

مرتضي صفوي افزود: تغذيه نقش عمده اي در درمان و پيشگيري از بي خوابي دارد و زمان مصرف انواع مختلف مواد غذايي نيز بسيار حائز اهميت است.

وي گفت: انواع نان، ماكاروني، سيب زميني و برنج حاوي مقادير بالايي كربوهيدرات است كه در بدن به آرامي هضم و سوخته مي‌شود. يك عصرانه حاوي مقادير بالايي از كربوهيدرات و مقادير كم پروتئين مي‌تواند شما را براي داشتن خواب مناسب شبانه آماده كند.

اين متخصص تغذيه افزود: موز، انجير، خرما و گوشت بوقلمون حاوي مقادير بالايي اسيد آمينه تريپتوفان هستند. تريپتوفان در بدن به سروتونين تبديل مي‌شود كه تركيب اخير منجر به حالت خواب آلودگي در فرد مي‌شود.

صفوي گفت: شير نيز مقادير مناسبي تريپتوفان دارد. همچنين ماست حاوي سروتونين است و به همين علت مصرف هريك از اين مواد غذايي ساعاتي قبل از خواب شبانه توصيه مي‌شود.

تولدم مبارک

تختی نیستم و اخلاق ام هم مانند او نیست اصلا در حد و اندازه های او نیستم ولی سالروز تولدمان که یکی ست.

۱۳۸۹ شهریور ۳, چهارشنبه

از کامران تا کامران هر دو به اسم نجف زاده

کامران نجف زاده تهران شهریور 1387:
من از همتون یه خواهش دارم.بیاین هرکدوممون برای یه بچه ای که بیماری خاص داره یا نه اصلا یتیمه ،یه اسباب بازی بخریم...تو این ماه عزیز.من ازتون خواهش می کنم این کار یادتون نره.نمی دونم یه تفنگ ،یه عروسک یا هر چی که به ذهنتون رسید براشون بخرید.فکرش رو بکن!هر بچه ای شب با اسباب بازی ای که تو براش خریدی بخوابه..."مرا به خواب هایت ببر..".

از همین الان بیاین به هم قول بدیم این کار رو شروع کنیم.هر سن و سالی که دارین چه فرقی می کنه.پول زیادی هم که نمی خواد.می خواد؟ حالا اگه نمی تونین یه اسباب بازی خفن بگیرین...،یه توپ کوچولو هم برای بچه ها شادی های تموم نشدنی داره.هرکسی این کار رو کرد تو وبلاگش بنویسه.شما از من وارد ترین که چطور میشه یه بمب شادی درست کرد.چطور میشه همه رو خبر کرد که این کار رو بکنن.من به تک تک وبلاگ هایی که برای "کودکی" اسباب بازی بخرن و خودشون بدستش بدن وبعد خاطرشون رو بنویسن سر می زنم.من اینجوری می فهمم که دوست های واقعیم کیا هستن.من از همتون دارم خواهش می کنم....
یه اسمای جالبی هم میشه براش گذاشت ."خیزش عروسک ها" مثلا!"
کامران نجف زاده فرانسه شهریور 1389:
با هم تمرین کنیم...
1-در آموزش روزنامه نگاري به دانشجويان مي گويند كه اگر سگ ، مردي را گاز بگيرد خبر
نيست ولي اگر مردي سگي را گاز بگيرد خبر است.2-اگر بهترین نان فرانسوی (باگت)را در دنیا یک فرانسوی بپزد خبر نیست،ولی اگر بهترین نان فرانسوی را در فرانسه یک غیر فرانسوی بپزد خبر است.
/////////////////////////////////////////////////////
آیا خارج نشینی تاثیر گذاشته و یا کفگیر نو آوری در موضوع به ته دیگ خورده؟جو هم شاید دخیل باشد و کشور غربی آلزایمر زود رس را نصیب نجف زاده کرده باشد و شاید هم سقف پروازش همین قدر بود و به بالاترین آرزوهایش رسیده؟و شاید هم در ایران تقلب می کرده و حالااز اون نظریه پردازش دستانش کوتاه است؟اصلا شاید کامران اونی نبود که خود به تنهایی و بدون حمایت بتواند به اینجا برسد؟
اگر می توانی خودی نشان بده!

هر آنچه در مورد خدا نمی دانید

نامه ایی است از امام علی به فرزندش امام حسن مجتبی,اگر خواندی و چیزی در تو عوض نشد به خودت و خداپرستی ات شک کن:


"بدان خدایی که گنج های آسمان و زمین در دست اوست به تو اجازه درخواست داده

و اجابت آنرا به عهده گرفته است .

تو را فرمان داده که از او بخواهی تا عطا کند .

در خواست رحمت کنی تا ببخشاید

و خداوند بین تو و خودش کسی را قرار نداده تا حجاب و فاصله ایجاد کند

و تو را مجبور نساخته که به شفیع و واسطه ای پناه ببری

و در صورت ارتکاب گناه در توبه را مسدود نکرده است

در کیفر تو شتاب نداشته

و در توبه و بازگشت بر تو عیب نگرفته است

در آنجا که رسوایی سزاوار توست رسوا نساخته

و برای بازگشت به خویش شرایط سنگینی مطرح نکرده است

در گناهان تو را به محاکمه نکشیده

و از رحمت خویش ناامیدت نکرده

بلکه بازگشت تو را از گناهان نیکی شمرده است .

هر گناه تو را یکی , و هر نیکی تو را ده به حساب آورده

و راه بازگشت و توبه را به روی تو گشوده است .

هر گاه او را بخوانی ندایت را میشود

و چون با او راز دل گویی راز تو را میداند .

پس حاجت خود را با او بگوی

و آنچه در دل داری نزد او بازگوی

غم و اندوه خود را در پیشگاه او مطرح کن

تا غمهای تو را بر طرف کند

و در مشکلات تو را یاری رساند ."

علی علیه السلام

نشانه های زناشویی!

زن و مرد از راهي مي رفتند، ماموران آنها را ديدند وآنها را خواستند!
پرسيدند شما چه نسبتي با هم داريد؟
زن و مرد جواب دادند زن و شوهريم
ماموران مدرك خواستند،
زن و مرد گفتند نداريم !
ماموران گفتند چگونه باور كنيم كه شما زن و شوهريد ؟!
زن و مرد گفتند براي ثابت كردن اين امرنشانه هاي فراواني داريم ... !

اول اينكه آن افرادی كه شما مي گوييد دست در دست هم مي روند،
ما دستهايمان از هم جداست!

دوم، آنها هنگام راه رفتن و صحبت كردن به هم نگاه مي كنند،
ما رويمان به طرف ديگريست!

سوم آنكه آنها هنگام صحبت كردن و راه رفتن،با هم با احساس حرف مي زنند،
ما احساسي به هم نداريم!

چهارم آنكه آنها با هم بگو بخند مي كنند،
می بینید که، ما غمگينيم!

پنجم، آنها چسبيده به هم راه مي روند،
اما يكي ازما جلوترازدیگری مي رود!

ششم آنكه آنها هنگام با هم بودن كيكي، بستني ای، چيزي مي خورند،
ما هيچ نمي خوريم!

هفتم، آنها هنگام با هم بودن بهترين لباسهايشان را مي پوشند،
ما لباسهاي کهنه تنمان است.. !

هشتم، ...

ماموران گفتند
خیلی خوب،
برويد،
برويد،..
فقط بروید ... !!!

۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

تزیین دستمال:مدل بادبزن گیلاس

1- دستمال را از وسط نصف و تا كنيد.

2- از قسمت پايين به طرف بالا بصورت پليسه اي چين بدهيد.

3- يك سوم دستمال را از يك طرف تا زده و درون گيلاس قرار دهيد.

4- چين هاي قسمت بالاي دستمال را مرتب كنيد.

۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

دم کرده این گیاه باعث لاغری وکم شدن چربی های میشود

دم کرده این گیاه باعث لاغری وکم شدن چربی های میشود محققان به این نتیجه رسیده اند که دم کرده ی این گیاه باعث لاغری و کم شدن حجم چربی های میشود . محققان در این بررسی به مدت هشت هفته به موشها رژیم غذایی با کربوهیدرات و چربی بالا دادند تا نشانه هایی


از سندرم متابولیک در آنها پدیدار شود.
پژوهشگران می گویند نوشیدن یک فنجای قهوه تهیه شده با عصاره برگ درخت زیتون می تواند به مبارزه با چاقی کمک کند.
سپس به مدت هشت هفته به این موش ها قهوه غنی شده با عصاره برگ زیتون دادند. آنها بهبود عملکرد قلبی عروقی، کبدی و متابولیکی را در این موش ها نسبت به موش هایی که فقط قهوه معمولی می خوردند مشاهده کردند.
لیندسی براون از دانشگاه کوئینزلند جنوبی گفت: عصاره برگ زیتون به دلیل داشتن خواص ضد التهابی موجب کاهش وزن می شود.
محققان در سراسر جهان در حال مطالعه نقش التهاب در ذخیره شدن چربی هستند. چای سبز و زرد چوبه نیز اثرات مشابهی در کاهش وزن دارند.
نتایج این تحقیقات در نشریه تغذیه منتشر شده است.
hamsharii.mihanblog.com

عکس هایی ازعروسی دختر کلینتون

چلسی کلینتون و مارک مزوینسکی روز گذشته در یک شهر کوچک در 160 کیلومتری نیویورک با هم ازدواج کردند . چلسی کلینتون دختر بیل و هیلاری کلینتون رییس جمهور سابق و وزیر امور خارجه حال حاضر آمریکا است . این مراسم عروسی با حضور حدود 500 میهمان و با هزینه ای حدود 5 میلیون دلار برگزار شد .
ساقدوشی بیل کلینتون رییس جمهور اسبق آمریکا برای دخترش چلسی


عکس یادگاری بیل و هیلاری کلینتون با دختر و دامادشان (قسمت فتوشاپی جزو عکس نبود!!)


تجمع برخی خبرنگاران و دوستداران خانواده کلینتون در مقابل لیموزین حامل عروس و داماد



برخی از هواداران خانواده کلینتون با زدن ماسک های بیل و هیلاری در حاشیه این مراسم حضور داشتند



حضور مادلین آلبرایت وزیر خارجه اسبق امریکا ( در دولت کلینتون ) در مراسم عروسی دختر رییس سابقش

نمایی از محل برگزاری مراسم عروسی در دهکده ای در 100 مایلی شهر نیویورک


چلسی به همراه پدر و مادر در سال 1997 و در دانشگاه استنفورد

تازه‌ترین رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی

206 صندوق‌دار به جز ترمز، صداهای غیرعادی و نفوذ آب، در سایر معیارها نمره منفی به دست آورده و این در حالی است که مدل‌ هاچ‌بک 206 در تمام معیارها نمره منفی به خود می‌‌بیند.

‌تازه ترین رده‌بندی سطح کیفی خودروهای داخلی در شرایطی اعلام شد که مرسدس بنزهای E280 و E200، بدون کسب حتی یک نمره منفی، در صدر جدول قرار گرفتند و چند خودرو از جمله ریو، سمند، تندر ایران‌خودرو و آوانته، با افزایش امتیاز منفی روبه‌رو شدند.

به گزارش دنیای اقتصاد، در این رده‌بندی که طبق آمار رسمی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به دست آمده و مختص تیر ماه امسال است، در مجموع 25 خودرو تولید یا مونتاژ داخل مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و در سه دسته خیلی خوب، خوب و قابل قبول تقسیم‌ شده‌اند.

طبق معمول رتبه‌بندی‌های قبلی، این ماه نیز سطح کیفی خودروهای تولیدی در 9 معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور، ‌ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار گرفته و 25 خودرو مورد نظر، بر اساس مجموع نمرات منفی به دست آمده رتبه‌بندی شده‌اند.

هر خودرویی که نمره منفی آن بین صفر تا 120 باشد، جزو دسته خیلی خوب به حساب آمده و خودروهای دارای نمره منفی 120 تا 200 نیز در دسته خوب‌ها قرار می‌گیرند، همچنین خودروهای جای گرفته در دسته قابل قبول‌ها باید نمره‌ای بین 200 تا 277 کسب کنند و آنهایی نیز که نمره کیفی‌شان میان 277 تا 410 باشد، جزو دسته‌ حداقل قابل قبول‌ها محسوب می‌شوند. خودروهای دارای نمره منفی بالای 410، غیرقابل قبول به حساب آمده و اجازه توليد و عرضه به بازار را نخواهند داشت. این موضوع در شرایطی است که در رتبه‌بندی تیر ماه، هیچ خودرویی در دسته حداقل یا غیر قابل قبول قرار ندارد. از نکات جالب ارزیابی کیفی خودروها در تیر ماه، می‌‌توان به افت کیفی قابل توجه سمند و ریو اشاره کرد. همچنین خودروهایی مانند پراید نسیم، مزدا3 و نیسان رونیز، در این ارزیابی غایب هستند.

کم‌تیراژ بی‌عیب

میهمانان آلمانی ایران‌خودرو، در ارزیابی تیر ماه هیچ نمره منفی کسب نکرده و بی‌عیب در صدر جدول کیفیت خودروهای داخلی نشسته‌اند.
بنز‌های E280 و E200، که هر دو در شرکت تاپکو (وابسته به ایران‌خودرو)، مونتاژ می‌‌شوند، در هیچ کدام از معیارها، نمره منفی بدست نیاورده و بدین ترتیب باکیفیت‌ترین خودروهای داخلی در اولین ماه تابستان بوده‌اند.

سه رده آسیایی

پس از دو محصول بنز، نیسان ماکسیما در شرایطی سومین خودرو جدول رده‌بندی به حساب می‌‌آید که 18 نمره منفی کسب کرده و این نمره منفی در معیارهای رنگ، تزئینات و بدنه، بدست آمده است. ماکسیما در مقایسه با رده‌بندی قبلی، یک دهم امتیاز منفی بیشتری را به خود می‌‌بیند. پشت سر ماکسیما، سوزوکی گرندویتارا قرار دارد که تنها در دو معیار تزئینات و بدنه حائز نمره منفی شده است. پس از ویتارا، به هیوندای آوانته در رده پنجم جدول برمی‌خوریم.
این محصول بخش خصوصی، در چهار معیار سیستم تعلیق، تزئینات، بدنه و رنگ، نمره منفی به خود می‌‌بیند. آوانته نیز در مقایسه با رده‌بندی خرداد ماه، نمره منفی بیشتری به دست آورده است.

افت فرانسوی‌ها

رده‌های ششم تا یازدهم جدول رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی در تیر ماه، به فرانسوی‌ها اختصاص یافته است، فرانسوی‌هایی که در بین آنها، مگان، تندر ایران‌خودرو و زانتیا، با افزایش نمره منفی در مقایسه با ارزیابی قبلی، مواجه شده اند. مگان که ششمین عضو جدول و بهترین فرانسوی در ارزیابی تیر ماه است، در پنج معیار از جمله سیستم موتور، بدنه و رنگ، نمره منفی به دست آورده است.
پس از این خودرو، پژو 206‌های صندوق‌دار و ‌هاچ‌بک ایران‌خودرو قرار دارند که به ترتیب 6/ 27 و 4/ 27 نمره منفی کسب کرده‌اند.

206 صندوق‌دار به جز ترمز، صداهای غیرعادی و نفوذ آب، در سایر معیارها نمره منفی به دست آورده و این در حالی است که مدل‌ هاچ‌بک 206 در تمام معیارها نمره منفی به خود می‌‌بیند. از 206‌ها که بگذریم، به تندرهای پارس‌خودرو و ایران‌خودرو در رده‌های نهم و دهم جدول می‌‌رسیم. تندر پارس‌خودرو که تنها چهار دهم امتیاز منفی بیش از همتای ایران‌خودرویی‌اش کسب کرده، در چهار معیار تزئینات، صداهای غیرعادی، بدنه و رنگ امتیاز منفی به خود می‌‌بیند.

نمره منفی رنگ این تندر، زیاد به نظر می‌‌رسد. اگرچه تندر ایران‌خودرو تنها 1/1 نمره منفی با تندر پارس‌خودرو فاصله دارد، اما در همه معیارها امتیاز منفی به خود می‌‌بیند. بیشترین نمره منفی این محصول به بخش بدنه مربوط می‌‌شود. هم‌اکنون در بازار خودرو کشور، تندر پارس‌خودرو حدود 300 هزار تومان گرانتر از همتای ایران‌خودرویی‌اش به فروش می‌‌رسد.

از تندر که بگذریم، بد نیست سری هم به عروس فرانسوی سایپا بزنیم.
زانتیا که ظاهرا از سایپا جدا شده و دیگر به تولید نمی‌رسد، در پنج معیار از جمله سیستم تعلیق، بدنه و نفوذ آب، امتیاز منفی دارد.
بیشترین نمره منفی این خودرو به بدنه آن مربوط می‌‌شود.

بیشترین افت کیفی برای ریو

پس از زانتیا، محصولی از بخش خصوصی در رده دوازدهم قرار گرفته است.
هیوندایی ورنا که مانند آوانته در راین خودرو به مونتاژ می‌‌رسد، به جز سیستم موتور، ترمز و نفوذ آب، در باقی معیارها امتیاز منفی دارد و بیشترین آن به رنگ مربوط می‌‌شود.
رده بعد از ورنا، در حالی به ریو رسیده که این کره‌ای، در مقایسه با ارزیابی قبلی، نمره منفی بیشتری کسب کرده و از این حیث، بین خودروهای تحت ارزیابی تیر ماه، رکورددار است. ترمز، تنها معیاری است که این مونتاژی سایپا در آن نمره منفی ندارد. ریو در معیار سیستم موتور همچنان نمره منفی زیادی دارد.

افت کیفیت سمند

اما نگاهی نیز به اوضاع کیفی سمند، پژو 405 و پارس بیندازیم، خودروهایی که رده‌های چهاردهم تا هجدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند. در این بین، سمند که در مقایسه با رده‌بندی قبلی با افزایش اندک نمرات منفی روبه‌رو شده، در تمام معیارها امتیاز منفی دارد و بیشترین آن به تزئینات مربوط می‌‌شود. پژو 405 تولید مرکز نیز که پشت سر سمند قرار گرفته، حائز نمره منفی در تمام معیارها شده است.

نمرات منفی این خودرو در معیارهای بدنه، سیستم موتور و ترمز، زیاد به نظر می‌‌رسد.
پژو پارس خراسان نیز که در رده بعدی جای گرفته، اگرچه در سیستم تعلیق و نفوذ آب، نمره منفی ندارد، اما امتیاز منفی بالایی در بخش بدنه کسب کرده است.

پشت سر این محصول، پژو 405 خراسان به چشم می‌‌آید که به جز سیستم تعلیق، تجهیزات الکتریکی و نفوذ آب، در باقی معیارها نمره منفی به خود می‌‌بیند.
این خودرو نیز در بدنه امتیاز منفی بالایی به دست آورده است.
پارس تولید مرکز نیز که عضو هجدهم جدول و آخرین خودرو خیلی خوب داخلی در تیر ماه است، در تمام معیارها امتیاز منفی دارد.
بیشترین نمره منفی این خودرو به تزئینات آن مربوط می‌‌شود.

بدترین ترمز و موتور برای MVM

چینی کوچک بازار خودرو ایران، در ارزیابی کیفی تیر ماه رکورددار کسب نمره منفی در سه معیار ترمز، تجهیزات الکتریکی و سیستم موتور، به حساب می‌‌آید. MVM به جز صداهای غیرعادی و نفوذ آب، در سایر معیارها نمره منفی به خود می‌‌بیند. MVM که کم‌مصرف‌ترین خودرو داخلی به شمار می‌‌رود، در بخش خصوصی به مونتاژ می‌‌رسد. پس از این خودرو، پژو روآ در شرایطی عضو بیستم جدول است که در همه معیارها امتیاز منفی دارد. نمره منفی روآ در معیار سیستم موتور، بسیار بالا به نظر می‌‌رسد. پشت سر روآ، یک چینی دیگر به نام لیفان قرار گرفته است. نفوذ آب، تنها معیاری است که لیفان در آن نمره منفی به خود نمی‌بیند.
لیفان البته در معیارهای ترمز، بدنه و سیستم موتور نیز امتیاز منفی بالایی دارد.

پراید، حائز بیشترین رکوردهای منفی

در بین پرایدهای تحت ارزیابی کیفی تیر ماه، تنها صبا رکورد منفی به خود نمی‌بیند.
این محصول که بیست و دومین عضو جدول به شمار می‌‌رود، البته در تمام معیارها نمره منفی دارد. صبا همچنین در ترمز، بدنه و رنگ نیز امتیاز منفی بالایی به دست آورده است.
پس از این خودرو، سایپا132 در شرایطی قرار گرفته که در معیارهای تجهیزات الکتریکی و رنگ، بیشترین نمره منفی را بین خودروهای تحت ارزیابی تیر ماه، به خود می‌‌بیند.

پراید پارس‌خودرو نیز که در رده بعدی جای گرفته، بدترین بدنه دارا است. رکورد کسب نمره منفی را در چهار معیار سیستم تعلیق، تزئینات، صداهای غیرعادی و نفوذ آب نیز پراید 141 در اختیار دارد.
این محصول میهمان تقریبا همیشگی قعر جدول رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی، به شمار می‌‌رود.

رابطه علاقه زوجین با فرم خوابیدن آنها در کنار یکدیگر

رابطه علاقه زوجین با فرم خوابیدن آنها در کنار یکدیگرعوامل متعددی در روابط بین افراد تأثیر دارد. از جمله در رابطه زن و مرد (چه ازدواج و ...) یک سری مسائلی بی اهمیّت شمرده می شود، در حالی که همین مسائل، جزئی از زبان عشق است.

یکی از آنها طرز خوابیدن دو نفر است که کاملاً حد و اندازه علاقه دو نفر را به هم نمایان می کند.

در واقع اینکه دو نفر یکدیگر را در آغوش بگیرند و یا به آرامی در کنار هم بخوابند، خود باعث ترمیم و بهبود روابط بین آنها می شود. در مقابل عواملی چون، خرو پف و دندان ساییدن در خواب، موجب سلب آرامش نفر مقابل و مشکلات بعدی می شود و در آخر بدون اینکه عمداً این کار را بکنید، طرف شما فکر می کند که از قصد اینکار را می کنید تا وی را آزار دهید، در حالی که شما واقعاً خواب هستید!

در اینجا به حالاتی از نحوه خوابیدن دو نفر کنار هم اشاره می کنیم، امّا قبل از خواندن این مقوله، یادآور می شویم که اگر شما دقیقاً با این روشها نمی خوابید دلیل بر وجود مشکل در روابطتتان نیست، به یاد داشته باشید هیچ چیز مطلق خوب یا بد نیست و نحوه ی خوابیدن یک چیز شخصی و از روی عادت است.

در آغوش هم خوابیدن: خوابیدن در حالی که نفر مقابل شما را از پشت شما در آغوش گرفته و دستانش را به دور شما انداخته، در این حالت وابستگی و نزدیکی کاملاً بین دو نفر نمایان است، البته لازم به ذکر است این وضعیت بیشتر مخصوص زوج های جوان و اوایل ازدواج است. این نزدیکی جسم و چسبیدن کامل جسم به یکدیگر، سبب افزایش امنیت و کاهش استرس بین دو نفر می شود.

به نرمی در آغوش گرفتن : این حالت تقریباً شبیه وضعیت قبل است با این تفاوت که تماس زن و شوهر تنها در ناحیه های دست، زانو و پاها به همدیگر است که بیشتر در زوجهایی دیده می شود که 5 تا 6 سال از ازدواجشان می گذرد، در این حالت نیز هنوز امنیت حس می شود.

در آغوش خوابیدن مثل ماه عسل: در این حالت همانطور که از اسمش پیداست صورت دو طرف رو به هم است و تمام بدن از گونه تا نوک پا کاملاً به همدیگر چسبیده و حسّ نزدیکی و وابستگی از نحوه ی خوابیدن آنها موج می زند، به نوعی که هر دوطرف ناخودآگاه به این حالت رو می آورند. معمولاً بعد از نزدیکی دو نفر این طور می خوابند، اگر بعد از گذشت سالها از ازدواج باز هم این حالت ادامه یافت، نشان دهنده ی این است که هر دونفر از ته دل وابسته یکدیگر هستند و درجه عشقشان به همان اندازه ی اول ازدواج است.

خوابیدن شاهانه: اینکه نفر مقابل به پشت بخوابد در حالی که صورتش رو به سقف است به طوری که برتری خود را نشان دهد و زن به روی شانه های او تکیه دهد و در این بین زن وابستگی و تواضع خود را نسبت به عشقش نشان می دهد. این طرز خوابیدن نشان دهنده ی تعّهد و اطمینان بین این دو نفر است. در این حالت ممکن است سر زن به روی سینه ی مرد باشد که بیشتر در مورد زنهای جوان و مردهای مسن دیده می شود.

حالت بودایی: در این حالت هر دو نفر پشت به هم خوابیده امّا هنوز از پشت نیز به همدیگر چسبیدند! در این حالت شاید در دید اول، عدم تعلق و وابستگی دو نفر برداشت شود، امّا این به معنای این است که هنوز آنها تمایل زیادی برای سکس و تماس با هم دارند.

به هم چسبیدن پا: بیشتر بین زوجینیست که با یکدیگر بحث و اختلاف داشتند، به نوعی می خواهند بگویند که با هم مشکل دارند، امّا چسبیدن پا بازهم نشانه ی مثبتیست، بدان معنی که همه چیز مثل قبل است با این تفاوت که هر دو هنوز به یاد بحث و اختلاف هم هستند!

جدا از هم: در این حالت زن و شوهر کاملاً از هم جدا خوابیده، بطوریکه یک نفر طرف راست تخت و دیگری پشت به دیگری و آن طرف می خوابد. در این حالت هیچ تماس بین دو نفر نیست، شاید در نگاه اوّل این طرز خوابیدن منفی باشد، امّا در نگاهی دیگر می توان چنین برداشت کرد که هر دوی آنها دوست دارند طرف مقابل راحت بخوابد و از فضای انحصاری تخت خود استفاده کند. چرا که شاید یکی عادت دارد بالش را بغل کند و دیگری چمپاته بخوابد، یا اینکه طرف مقابل آنقدر باز و راحت می خوابد که خود احتیاج به یک تخت دو نفره دارد! بنابراین این طور خوابیدن ازطرفی نوعی ملاحظه کاری و از طرف دیگر نوعی راحت کردن خود از دیگری و داشتن خوابی راحت است!
www.mardoman.net

۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

آنچه در مورد موبایل نمی دانید

اقداماتی وجود دارد که می توان در مواقع فوری و ضروری انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد.
اول وضعيت فوق العاده
شماره تلفن وضعيت فوق العاده در كشورهاي جهان 112 است. در ایران نیز اگر شما حتی در یک مکان خارج از محدوده شبکه موبایل خود قرار داشته باشید، شماره 112 را بگیرید، موبایل در هر شبکه موجود جستجو می کند تا یک تماس وضعيت فوق العاده برای شما برقرار کند. (پلیس، اورژانس، آتش نشانی یا...) و جالب اینکه این شماره حتی زمانیکه صفحه کلید قفل است نیز کار می کند. امتحان کنید. حتی با گوشی بدون سیم کارت نیز میتوانید به شماره 112 زنگ بزنيد.
دوم آیا تا بحال کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته اید؟
آیا ماشین شما یک دستگاه کنترل از راه دور بدون کلید دارد؟ این وسیله می تواند روزی مفید باشد. یک دلیل خوب برای داشتن یک موبایل: اگر شما کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته باشید،و مثلاً دستگاه کنترل در منزل باشد به موبایل یک نفر در منزل از طریق موبایل خودتان تماس بگیرید. تلفن خود را در حدود فاصله 1 متر از ماشین قرار دهید و از فرد مقابل در منزل بخواهید که کلید کنترل درب بازکن ماشین را فشار دهد، و آنرا نزدیک موبایل خود قرار دهد. قفل ماشین شما باز خواهد شد. با این کار نیاز نیست کسی کلیدها را شخصاً بیاورد. فاصله هیچ تاثیری ندارد. شما می توانید کیلومترها فاصله داشته باشید، اگر شما بتوانید با کسی که ریموت کنترل ماشین شما را دارد ارتباط برقرار کنید، شما می توانید قفل ماشین خود را باز کنید. باور ندارید امتحان کنید و متعجب شوید . من امتحان کردم

سوم چگونه یک موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

برای چک کردن شماره سریال موبایل خود، کلید های زیر را به ترتیب فشار دهید:

*#06#

یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این شماره مختص دستگاه شما است. این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. هنگامیکه موبایل شما دزدیده می شود، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید. سپس آنها قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند، حتی اگر دزدها SIM کارت را عوض کرده باشند. تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را بازپس گیرید، اما حداقل می دانید کسیکه آنرا دزدیده است دیگر نمی تواند از آن استفاده کند یا آنرا بفروشد. اگر هر کسی این کار را بکند، دیگر دزدین موبایل هیچ فایده ای نخواهد داشت.

چهارم قدرت باطری مخفی شده

در نظر بگیرید باطری موبایل شما خیلی کم است. برای فعال کردن کلیدهای #3370* را فشار دهید. موبایل شما با این اندوخته راه اندازي مجدد خواهد شد و موبایل افزایش 50 % در باطری را نشان می دهد. این فضای اندوخته هنگامیکه موبایل خود را شارژ می کنید، خودبه خود شارژ خواهد شد.

آنچه بنده باید بگوید با آنکه خدا نخواسته:

پروردگارا تو را سپاس می گویم:

.... برای تمام نعماتی که امسال به من ارزانی داشتی


... برای تمام روزهای آفتابی و برای تمام روزهای غمگین ابری و بارانی


... برای غروبهای آرام و شبهای تاریک و طولانی


تورا سپاس می گویم برای سلامتی و بیماری ، برای غمها و شادیهائی که امسال به من عطا کردی


تو را سپاس می گویم برای تمام چیزهائی که مدتی به من قرض دادی و سپس بازپس گرفتی .


خدایا، شکرت برای تمام لبخندهای محبت بار، دستان یاری رسان، برای همه آن عشق و محبت و چیزهائی شگفت انگیزی که دریافت کردم


سپاس برای تمام گلها و ستارگان، برای فرزندان و عزیزانی که دوستم دارند

خدایا، تو را سپاس می گویم برای تنهائیم، برای شغلم، برای مسائل و مشکلاتم، برای تردیدها و اشکهایم، چرا که همه اینها مرا به تو نزدیکتر کرد.

تو را سپاس می گویم برای تداوم حیاتم، برای اینکه سرپناهی در اختیارم نهاده ای، برای غذایم و برای برآورده کردن تمام نیازم.

پروردگارا، همان را می خواهم که تو برایم خواسته ای.

تنها از تو می خواهم:

آنقدر به من ایمان عطا کنی تا در هرآنچه بر سر راهم قرار می دهی تو را ببینم و خواستت را.

آنقدر امید و شجاعت تا نومید نشوم

و آنقدر عشق و محبت ... هر روز بیش از روز قبل عشق نسبت به خودت و آنان که در اطرافم هستند.

پروردگارا، به من بردباری، فروتنی،

و تسلیم و رضا عنایت فرما

خدایا، مرا آن ده که مرا آن به ،

و آنچه را که نمی دانم چگونه از تو بخواهم

پروردگارا، به من قلبی فرمانبردار، گوشی شنوا، ذهنی هوشیار، و دستانی ساعی عنایت فرما تا بتوانم تسلیم رضایت گردم و آنچه را که به کمال برایم خواسته ای بدیده منت بپذیرم.

خدایا، بر تمام مردمان دنیا برکت و بهروزی عطا کن، و صلح و دوستی و آرامش بر قلوب انسانها حاکم گردان . آمین