۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

خبر فوری : آنجلينا جولي بر اثر تصادف در گذشت: عكس

یکی از دوستان در وبلاگش این خبر رو گذاشته بود فکر می کننین منظور از این تیتر چیست (یک عکس فتوشاپ)امیدوارم طرفداران انجلینا جولی طاقت بیاورند و تا آخر متن را بخونن قبل از این که سکته کنند یا استغفراله خودکشی!
***********************************************************

داستانک(رستوران و پیاده روی!)

فکر کنم یا من خیلی به آدههایی که شب گرسنه می خوابند خیلی فکر می کنم یا آنها تعدادشون در جامعه فراوان شده؟
به هر حال با این که در همین کشور بعضی از گرسنگی دارن می میرن بعضی در انتخاب بهترین غذا مسابقه می دهند و یا کلاس می گذارند و اضافه غذا را به سطل آشغال می سپارند؟!!! عجب صبری دارد خدا!
*********************************************************


بار اولى بود که با دوستش تصمیم گرفتند از مدرسه تا خانه پیاده بیایند. وقت ناهار بود. از رستوران بزرگى که در مسیرشان بود بوى خورشت هاى خوشمزه اى به مشام مى رسید. بوى کبابى ها که دیگر غوغا مى کرد. با خود گفت: «خدا کنه مامان یه غذاى خوشمزه درست کرده باشه» به خانه که رسید؛ مشتاقانه پرسید ناهار چى داریم؟ که مامان جواب داد: آبگوشت. حالش گرفته شد.

با خود عهد کرد که دیگر پیاده نیاید.

۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

داستانک پایانی!!!

سلام آقایونی که مثل من فکر می کنند واعتقاد دارن ما آقایون هیچ عیب و ایرادی نداریم این داستانک رو فاکتور بگیرن و منتظر داستانک بعدی باشن آخه خودم هم از فمینستی بودن این داستان خندم گرفت (به زودی جبران میکنم)
=============================================
هر بار كه مرا مي ديد ساعتها گريه مي كرد آخرين بار كه به سراغم آمد ديوانه وار ميخنديد !وقتي حالت استفهام را در نگاه من ديد ، با طعنه گفت : تعجب مكن كه چرا مي خندم ، من ديگر آن آدم سابق نيستم ! بس بود هر چه تو قاه قاه خنديدي و من هاي هاي گريستم !.. تازه حرفش را تمام كرده بود كه يك قطره اشك سرگردان در گوشه چشمش لنگر انداخت ! بنا بود گريه نكني . پس اين قطره اشك چيست ؟! اشك را با دست پاك كرد و فيلسوفانه گفت : اين ؟ قطره ، اشك نيست ! نقطه است ! ميفهمي ؟ (نقطه) ! اين آخرين نقطه ايست كه به آخرين جمله آخرين فصل كتاب ايمانم ، به عشق مردان ، گذاشتم ! من ديگر به هيچ چيز مردان ايمان ندارم !.. جز.. به يكپارچگيشان در نامردي !..