۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی جمعه شب با حضور نمایندگان 32 تیم در شهر کیپ تاون این کشور برگزار شد


مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که قرار است در سال 2010 به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار شود، جمعه شب با حضور نمایندگان 32 تیم شرکت کننده در شهر کیپ تاون این کشور برگزار شد.

شاید گروه بندی برای خیلی از دوستان جذاب باشد ولی دردناک است جای خالی تیم ملی کشورمان ایران

براساس قرعه کشی صورت گرفته ، گروه بندی این مسابقات به شرح زیر است:
گروه A: آفریقای جنوبی، مکزیک، اروگوئه و فرانسه

گروه B: آرژانتین، کره جنوبی، نیجریه و یونان

گروه C: انگلستان، آمریکا، الجزایر و اسلوونی

گروه D: آلمان، استرالیا، غنا و صربستان

گروه E: هلند، ژاپن، کامرون و دانمارک

گروه F: ایتالیا، نیوزلند، پاراگوئه و اسلواکی

گروه G: برزیل، کره شمالی، ساحل عاج و پرتغال

گروه H: اسپانیا، هندوراس، شیلی و سوییس

بعد از ظهر جمعه ها ابر ها می خواهند ببارند

جمعه روزی که وقتی مدرسه می رفتیم برایش لحظه شماری می کردیم روزی که احساس آزادی می کردیم روزی که تابستانی کوچک بود برای ما,افسوس که هر صبح جمعه ای بعد از ظهر دلگیر جمعه ای را هم در پی داشت همه می گویند چقدر دلخوشی های بچه گانه کوچک است ولی هیچ کس از دلگیری های فراموش نشدنی کودکانه نمی گوید شاید دلگیری های بعد از ظهر جمعه یادگاری از ناراحتی های بچگی باشد که همیشه و تا آخر عمر با ماست دلگیری بعد از ظهر جمعه هم دوست داشتنی است اگر از بعد دیگری به آن بنگریم شاید بتوان همه چیز این دنیا را همانطور که خدا خلق کرده دید و به دنیا با دید مثبت نگریست,نظر شما چیست؟می توان جور دیگر به بعد از ظهر دلگیر جمعه نگریست؟
(ازجمعه دوران کودکی گفتیم خالی از لطف نیست از قصه های ظهر جمعه رادیو هم یادی کنیم یادش به خیر)

فوتبال دوستان با ما باشید(سپاهان-استقلال)

شاید فوتبال دوست بودن من از ابتدای زندگی باعث شده به خود جرات دهم تا تحلیلی فوتبالی بنویسم دوستان شکلاتی اگر در تحلیلات من مشکل و یا ایراد و یا حتی نکته مثبتی دیدید به دوست خود متذکر شوید:

نبرد تیم سپاهان با استقلال شاید از دربی شهر تهران نیز اهمییت بیشتری پیدا کرده باشد بعد از آنکه صمد مرفاوی در برنامه دوشنبه شب به اصرار عادل فردوسی پور استاد دیرین خود را به خرید داوران متهم کرد و گفت که داوران به نفع یک تیم خاص سوت می زنند شاید حساسیت کاذب این نود دقیقه افزایش پیدا کرد اوضاع صمد که اصلا در استقلال مساعد نیست بعد از باخت پیکان تماشاگران باز به او و حتی به واعظ آشتیانی که به تازگی از زیارت خانه خدا برگشته هم اعتراض کرده و خواستار استفاء او نیز شدن شاید آخرین فرصت صمد فردا باشد چون به نظر می رسد حتی برای خود واعظ نیز فرصتی باقی نیست چه برسد به این که او باز هم بخواهد از این مربی جوان طرفداری کند,می توان حدس زد چرا صمد دوشنبه شب این حرف ها را زده دلیل روشن این امر تحت تاثیر قرار دادن داوران است تا مشکوک ترین صحنه را به نفع سپاهان نگرفته و واضح ترین را به نفع استقلال سوت بزنند,حتی اگر داوران هم تحت این جو سازی ها قرار نگیرند باز هم بهانه مناسبی برای بعد از بازی در صورت باخت به سپاهان است.
اما در آن طرف امیر با لشکری آماده با عنوان قهرنان نیم فصل در این بازی می گیرد غرور کاذب که به نظر میرسد در تیم امیر جایی ندارد ولی برد در بازی پرسپولیس اگر چه روحیه بخش بود اما انرژی زیادی را از بازیکنان امیر گرفته ,امیر اگر می خواهد در این بازی پیروز باشد باید با تمرینات شاداب و ریکاوری مناسب خستگی را از تن بازیکنانش بیرون کرده باشد,شاید برد امیر بتواند پاسخی به بیانیه های واعظ باشد.
پایان این نود دقیقه راجب خیلی از صحبت ها گزارش ها ,بیانیه ها,مصاحبه ها و ... تصمیم گرفت شنبه را فوتبال دوستان از دست ندهید.

۱۳۸۸ آذر ۱۲, پنجشنبه

یه داستان با حال!


این داستان کوتاه را در یکی از سایت ها خواندم جالب بود شما هم بخوانید نظرتان را بگویید:


اتوبوس تقریبا ً خالی بود و می شد کنار پنجره بنشینی تا وقتی باد به صورتت می خورد، چشمانت را ببندی و از گرمی خورشید لذ ّت ببری.- خوبه که خلوته.- آره. این جوری راحت می تونیم کنار هم بشینیم.لبخندی بر لبانم نشست. اتوبوس به راه افتاد. خدا پدر آنکه این گل های بنفشه را کنار اتوبان کاشته بیامرزد. واقعا ً دلپذیر است؛ حتی دوست نداری چشمانت را ببندی.- میگم قشنگن، نه؟- آره، خیلی قشنگن. من دوستشون دارم.- ولی هیچ کدوم به قشنگی چشمای تو نیستن عزیزم.انگار که سرش را پایین انداخت و لبخندی زد. خیلی آرام، مثل نسیم، مثل نور. خیلی دوست داشتنی بود، حتـّی وقتی به من هم نگاه نمی کرد. همان طور نشسته بودم و باد بر صورتم می نواخت. ای کاش می توانستم دستانش را بگیرم و بگویم چقدر دوستش دارم.- مگه قول نداده بودی ترک کنی؟یک لحظه به خودم آمدم. دیدم یک نخ سیگار را از پاکت در آورده ام و با آن بازی می کنم. به راستی فراموش کرده بودم. شاید هم اصلا ً قولی نداده بودم؛ خاطرم نیست.... حواسم جای دیگری بود.- عزیزم! تو اتوبوس که نمی شه سیگار کشید، می شه؟- هرچی! اگه نمی کشی پس چرا خریدی؟- نمی دونم.چشمانم را بستم تا خود را در وزش باد از همه چیز رها کنم. فکرم آنجا نبود؛ مثل همیشه.- رسیدیم.برخاستم و به سمت در روانه شدم. شاید تمام مدت خواب بودم. نمی دانم.- چند نفرین؟آهـــی کشیدم و نیم نگاهی به دو بلیطی که در دستم بود انداختم....- یک نفر.- به سلامت.از اتوبوس پیاده شدم. سیگاری آتش زدم. باد به صورتم می نواخت

خنده درمانی(7)

تركه زنگ ميزنه فلسطين ميگه: اونجا فلسطينه؟ ميگن: آره، تركه ميگه: پس غلط مي‌كنين ميگين: فلسطين اشغاله!
**********************************************************************************
غضنفر عاشق خدا می شه کعبه می کشه از توش تیر رد می کنه
**********************************************************************************
غضنفر دو تا بلوك سیمانی رو گذاشته بوده رو دوشش،‌ داشته می‌برده بالای ساختمون. صاحب‌كارش بهش میگه: تو كه فرقون داری،‌ چرا اینا رو میگذاری رو كولت؟! غضنفر میگه: ‌اون دفعه با فرقون بردم، اون چرخش پشتم رو اذیت می‌كرد.
**********************************************************************************
ترکه سوار سمند میشه. صدای زن میاد : درب خودرو باز است... ترکه درو می بنده میگه بستم!! حالا هرجا قایم شدی بیا بیرون جیگر!!!
**********************************************************************************
غضنفر هی نگاه به گوشیش میکرده و میخندیده ، بهش میگن اس ام اس اومده ؟ میگه آره ، میگن چیه ؟ میگه یکی هی اس ام اس میده Low Battery !!!
**********************************************************************************
غضنفر تو جاده داشته رانندگی می کرده ، یهو میبینه یه کامیون داره از روبروش میاد،میزنه رو ترمز میبینه ترمزش نمی گیره .رفیقشو صدا می کنه می گه : اصغر اصغر پاشو تصادفو ببین
**********************************************************************************
بابا تو رو به اونی که دوست دارین شما هم واسم جوک بفرستین,می شه؟؟؟
منتظر جوک های زیباتون هستم تا با اسم خودتون بنویسم,مرسی

۱۳۸۸ آذر ۱۱, چهارشنبه

جهان متعلق به همه انسانهاست

دوازده آذر روز جهانی معلولان گرامی باد
معلولیت شاید جز برای یک معلول قابل درک نباشد داستانی که در ذیل می خوانید داستانی است که پدرم به نقل از رادیو برایم تعریف
کرد:
روزی خانواده ای به همراه پسرشان برای خرید عروسک به فروشگاه اسباب بازی می روند بعد از ورود و خوش بش مغازه دار عروسکهای مختلف و زیبایی را به پسرک داستان ما نشان می دهد اما پسرک هیچ توجهی نمی کرد,نگاه فروشنده به پدر و مادر پسر باعث شد تا آنها هم به پسر اصرار کنند یکی از این عروسک ها را انتخاب کند,پسرک بعد از سکوت چند دقیقه ای گفت:آقای فروشنده من عروسکی را پشت سر شماست را می خواهم,فروشنده نگاهی به پشت سرش انداخت دید عروسکی که یک پایش کنده شده قرار دارد
لبخندی زد و گفت عزیزم این عروسک ناقص است یک پا ندارد پسرک:نه فقط همان عروسک را می خواهم فروشنده:آخه یک عروسک با یک پا چه بدرد می خورد؟آن را باید بندازیم دور,اصرار پسرک و سعی فروشنده بر اینکه پسرک را بر انتخاب عروسک دیگر راضی کند ادامه داشت ,پسرک که دید از پس فروشنده بر نمی آید پایش را بالا آورد و در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود به فروشنده گفت:ببین من هم یک پا دارم,من تمام سعی خود را می کنم تا به این عروسک بفهمانم او بی استفاده و بدرد نخور نیست,من از او حمایت می کنم, هستند در این دنیا کسانی که او را دوست داشته باشند.

كاهش سهميه 100 ليتري بنزين طي 48 ساعت آينده مشخص مي‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس چندي پيش رئيس ستاد مديريت مصرف سوخت اعلام كرده بود سهميه بنزين خودرو های شخصی براي فصل زمستان 20 ليتر كاهش مي يابد بنابر اين از 100 ليتر به 80 ليتر خواهد رسيد. اين موضوع در حالي است كه وزير نفت نيز در جلسه اي اعلام كرد كاهش سهميه هاي بنزين از 100 ليتر به 80 ليتر صحت دارد. اين گزارش اضافه مي كند بنا به گفته رئيس ستاد مديريت سوخت اين تصميم تا 48 ساعت آينده نهايي مي شود، در همين حال براي ابلاغ و اجراي اين طرح منتظر نظر نهايي دولت است. اين موضوع در حالي است كه روز گذشته امير رضا رجبي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفته بود هنوز تصميم قطعي در اين باره گرفته نشده است و احتمال بازگشت سهميه كم شده وجود دارد.

۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

سپاس از خدا را منتظر نگذاریم


سلام دوستان,تا حالا شده فکر کنید یک روز رویایی چه روزیست؟؟؟

خیلی از ما منتظر این هستیم که بهترین تشکر خود از خدا را برای روزی بگذاریم که بهترین روز زندگی ما است,افسوس شاید خود هم نمی دانیم بهترین روز ما باید با چه اتفاقی همراه باشد چگونه تشخیص می دهیم بهترین روز ما امروز بوده یا نه؟اصلا شاید بهترین روز ما گذشته و ما متوجه نشده ایم! و یک نظر دیگه را بررسی کنیم اینکه از کجا می توان مطمئن بود که خورشید فردا آغاز روز دیگری از زندگی ماست؟در هر حال همه چیز در دستان ماست,ما می توانیم تصمیم بگیریم,ما می توانیم مشخص کنیم که امروز بهترین روز زندگی ما باشد یا یکی از روزهای گذشته نقش بهترین روز را در زندگی ما داشته باشد؟مطمئنا یک آدم عاقل تمام سعی خود را خواهد کرد تا روز پیش رو بهترین روزش باشد,ما اگر بخواهیم هر روز بهترین روزمان را در پیش رو داریم و پس از پایان روز باید به دلیل اینکه بهترین روزمان را گذرانده ایم بیشتر از گذشته از خدا تشکر کنیم,و این امر باعث می شود هر روز بهتر از دیروز داشته باشیم و سپاس گذاریمان از پروردگار یکتا هر روز افزوده می شود مطمئن باشید دستی که از ما سوی خدا دراز شود دست خدا را منتظر خود می یابد.حال امروز را با این طرز فکر شب کنیم و تفاوتی را که احساس می کنیم با دوستانمان در قسمت نظرات به اشتراک بگذاریم.

۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

تصویربرداری سریال تازه مهران مدیری متوقف شد


تصویربرداری مجموعه «قهوه تلخ» به کارگردانی و روایت «مهران مدیری» ، تا کامل شدن دکورهای کاخ و بازار متوقف شده است. تصویربرداری مجموعه جدید «مهران مدیری» با گرفتن برخی از نماهای خارجی آغاز شده بود ولی به دلیل عدم آمادگی دکورهای داخلی مدیری نتوانسته است کار خود را در دکورهای ثابت سریال آغاز کند.بنابراین گزارش، لوکیشن‌های سریال «قهوه تلخ» یک کاخ و یک بازار است که به دلیل عدم ساخت کامل، «مهران مدیری» به مدت چند روز کار خود را متوقف کرده است.این سریال از مضمونی تاریخی برخوردار است و داستان‌های آن در یک کاخ می‌گذرد که ساخت این لوکیشن آغاز کار مهران مدیری را به تعویق انداخت. مدیری در طراحی و ساخت این دکور از کاخ سعد آباد کمک گرفته است.داستان این سریال با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز می‌شود. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.همچنین مدیری قصد دارد این بار جلوی دوربین حاضر نشود و تنها راوی داستان‌های «قهوه تلخ» باشد.«محمد رضا هدایتی» نیز پادشاه این کاخ است، «علی لک پوریان» نقش ملیجک را ایفا می‌کند. «ساعد هدایتی» نیز پزشک دربار است.در مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» که به تهیه کنندگی «مجید آقاگلیان» و «حمید آقاگلیان» ساخته می‌شود، بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، علی لک‌پوریان، آرام جعفری، سحر زکریا، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، فلامک جنیدی، سعید پیردوست، ساعد هدایتی و ... ایفای نقش می‌کنند.داستان‌های مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده است.«علی اصغر پورمحمدی» مدیر شبکه سه نیز بنا دارد با آغاز تصویربرداری سریال در دکورهای اصلی در پشت صحنه این سریال حضور یابد.

وزير ارشاد :تا سه ماه آينده آيين‌نامه ساماندهي سايت‌ها نوشته مي‌شود


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، سيدمحمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حاشيه مراسم هفتمين روز درگذشت مرحوم علي كردان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري فارس در خصوص بحث ساماندهي سايت‌ها، گفت: اين مصوبه ديروز تصويب شده است و سه ماه به وزارت ارشاد فرصت داده شده كه آيين‌نامه‌اي را در اين خصوص بنويسد. وي درپاسخ به سوال ديگر خبرنگار فارس در خصوص نوع برخورد با سايت هاي متخلف گفت: نوع برخوردها در اين آيين‌نامه بررسي و در خصوص آن كار كارشناسي انجام و به زودي اعلام مي‌شود. انتهاي پيام/

تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها

مسئله لباس پوشیدن تو ایران داره کم کم حاد می شه. طرف هنوز فرق بین لباسی که باید تو خیابون بپوشه با تو مهمونی یا با تو دانشگاه رو درک نکرده و اگر هم درک می کنه معنای دانشگاه رفتن رو نفهمیده دانشگاه رو مکانی واسه تضمین آیندش (ازدواج)می بینه.
انگار اومده مهمونی یا یه کافی شاپ با کلاس. چنان آرایشی می کنه. لباس آنچنانی (مد روز روپوش می پوشه اگر هم بتونه روسری می زاره)و کفش خفن!
از قدیم گفتن هر کاری رو سر جاش بکن. اگه اومدی درس بخونی، خوب این کارا چیه. فکرت و ذهنت رو بذار رو درس خوندن. انرژی الکی برا نمایش دادن خودت هدر نده.
شاید با این کار, طرز فکر خیلی ها رو نسبت به آزادی دادن به جوونها عوض می کنی؟شاید امثال شما باعث می شن که عده ای به فکر تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها می افتند در دانشگاهی که باید بهترین مکان برای تشکیل خانواده باشه!چه بهتر از اینکه دختران و پسران هم سطح تحصیلی با هم پیمان مقدس ازدواج ببندند؟
ولی با تفکیک جنسیتی باعث تاخیر بیشتر در سن ازدواج خواهیم شد
ولی می توان گفت اگر وضعییت شما اندک دانشجو تغییر نکند و خودمان تغییری بوجود نیاوریم باید بزودی منتظر ایجاد تغییراتی از سوی دیگران باشیم.

عید غدیر عید ولایت بر شما مبارک باد


عید قربان را که تبریک نگفتیم حالا سر عید غدیرخم پیش دستی می کنیم و پیشاپیش به شما تبریک می گوییم و برای اینکه از دل شما در بیاریم smsهایی در مورد عید سعید غدیرخم قرار می دهیم:

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد , ایمان به جز از حب علی پایه ندارد . گفتم بروم سایه لطفش بنشینم , گفتا كه علی نور بود سایه ندارد . عید سعید غدیر خم پیشاپیش بر همه شما مبارک باد .

***************************************************************************

دلا امشب به می باید وضو کرد , و هر نا ممکنی را آرزو کرد . عید بر شما مبارک .

***************************************************************************

علی در عرش بالا بی نظیر است , علی بر عالم و آدم امیر است . به عشق نام مولایم نوشتم , چه عیدی بهتر از عید غدیر است ؟

***************************************************************************

چون نامه ی اعمال مرا پیچیدند , بردند به میزان عمل سنجیدند . بیش از همه کس گناه ما بود ولی , آن را به محبت علی بخشیدند . عید غدیر خم بر تمام شیعیان جهان مبارک .

***************************************************************************

عید کمال دین .سالروز اتمام نعمت وهنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علیه السلام بر شیعیان وپیروان ولایت خجسته باد

***************************************************************************

علی در عرش بالا بی نظیر استعلی بر عالم و آدم امیر استبه عشق نام مولایم نوشتمچه عیدی بهتر از عید غدیر است؟اس ام اس عید غدیر خم

***************************************************************************

آنان كه علی خدای خود پندارند / كفرش به كنار عجب خدایی دارند

***************************************************************************

تمام لذت عمرم در این است / كه مولایم امیرالمومنین استعیدشما مبارکاس ام اس عید غدیر خم

***************************************************************************

شبی در محفلی ذکر علی بود

شنیدم عارفی فرزانه فرمود

اگر آتش به زیر پوست داری

نسوزی گر علی را دوست داری

خورشید شکفته در غدیر است

علی باران بهار در کویر است

علی بر مسند عاشقی شهی بی همتاست بر ملک محمدی امیر است علی

**************************************************************************

ما زین جهان از پی دیدار میرویم ، از بهر دیدن حیدر کرار میرویم ، درب بهشت گر نگشایند به روی ما ، گوییم یا علی و ز دیوار میرویم

پیکان هم استقلال را برد((استقلالی ها خواستار بازگشت قلعه نویی به این تیم بودند))

دیدار این دو تیم در شرایطی عصر شنبه با شکست 3 بر 2 آبی پوشان به پایان رسید
هواداران تیم فوتبال استقلال که از شکست تیمشان برابر پیکان قزوین در ورزشگاه آزادی ناراحت بودند، خواستار جدایی مرفاوی و حضور قلعه نویی در این تیم شدند. هواداران استقلال بارها به قضاوت کادر داوری این بازی اعتراض کردند و حتی شعارهایی نیز علیه خداداد افشاریان و مسعود عنایت سردادند. صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز که از عملکرد کادر داوری راضی نبود بارها به این قضاوت اعتراض کرد. تعداد از هواداران استقلال در دقایق پایانی این دیدار شعارهایی علیه واعظ آشتیانی مدیرعامل این باشگاه سردادند. واعظ در عربستان بسر می برد. امیرقلعه نویی سرمربی فصل پیش استقلال که با سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار دارد، بارها از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت. استقلالی ها خواستار بازگشت قلعه نویی به این تیم بودند. در پایان این دیدار بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال بازم به اعتراض های خود نسبت به قضاوت این دیدار ادامه دادند اما چه فایده؟؟؟
آبی که از جوی رفت...
یک کاغذ سفید را...
هر چقدر هم که سفید و تمیز باشد....
هیچ کس قاب نمی گیرد...
برای ماندگاری....
باید حرفی برای گفتن داشت....
وبلاگ یکی از دوستان بسیار جالبه, داستان زندگی هر فردی جذابه ولی مال بعضی جذاب تر از بقیه
وبلاگ((این داستان واقعیست)) از آن دسته وبلاگ هایی است که نگارنده با خواننده صمیمیت خاصی را ایجاد و فاصله ها را کنار زده دوستان شکلاتی حتما به این وبلاگ سر بزنید متضرر نمی شوید

۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

خنده درمانی(6)


یه روز یه اصفهانی ازدواج میکنه برای اینکه خرجش کمتر بشه تنها میره ماه عسل
*****************************************************
یه روز یه ترکه قرص اكس می خوره میره تو تاكسی دونفر را حساب میكنه؛
*****************************************************
یه روز یه مردی در اصفهان در یه خانه ای را میزنه و مقدار آب برای رفع تشنگی درخواست میكنه دختر بچه ای دم در میاید و یك كاسه دوغ خنك به مرد میده ، وقتی مرد تا آخر دوغ را سر میكشد به دختره میگه كوچولو شما هر كه درب خانه تان را بزنه و آب بخواهد بهش دوغ خنك میدید دختر بچه میگه نه بابا دیشب مهمان داشتیم دوغ درست كردیم منتها موش افتاد توش برای همین چون می خواستیم دور نریزیم دادیم شما خوردید ، با شنیدن این حرف مرد عصبانی میشه و میزنه كاسه دوغ را میشكنه، آنوقت دختر داد میزنه و میگه مامان - مامان این آقائه زد كاسه غذای سگمان رو شكست
******************************************************
ترکه زنگ میزنه به ۱۱۰ می گه ببخشید فرمان و دنده و گاز و ترمز و کلاج ماشین منو دزدیدیندپلیس ۱۱۰ به ترکه می گه ببخشید شما ترکین میگه آره .پلیس بهش می گه پس لطف کنید برید جلوی ماشین بشینید.
*****************************************************
تركه سربازیش تموم میشه، وقتی كارت پایان خدمتشو بهش میدن، نگاه میكنه میگه: ‌ای بابا، من كه ازینا چهارتا دارم.
*****************************************************
یه روز یه لره می میره .برای سوال جواب 62 تافرشته میان با لای سرش !! 2 تا شون نکیر و منکر بودن 60 تای دیگه سوال ها رو تفهیم می کردن به لره !!!
*****************************************************

آنچه که ما قدرش را نداریم!

قبل از خواندن این پست راجب تیتر این وبلاگ خوب فکر کنین و هر آنچه را که به نظرتان قدرش را نداریم به یاد بیاورید و در موردشان تجدید نظر کنید اینطوری این پست از یک بعدی بودن وشاید حتی بی تاثیر بودن خارج می شود.
********************************************************************
نمی دانم تا حالا توجه کردین که در زندگی امروزی ماچه نقش مهمی را برق بازی می کند؟! امشب واقعا به نقش مهم برق پی بردم ماجرا از این قرار است
ساعت 1 شب جمعه بود تازه از مهمونی به خانه آمده بودیم با عجله لباس هایم را تعویض کردم تا با یک پست جدید و جذاب در خدمت شما دوستان باشم که یک دفعه برق رفت با رفتن برق تازه متوجه شدم که شارژ لپ تاب بسیار اندک است و موبایل هم که به دلیل نداشتن شارژ خاموش شده ناراحت از اتفاق افتاده به سراغ یک قهوه رفتم تا خواب شدیدی که بر چشمانم سخت فشار می آورد بپرد ولی متاسفانه دیدم ما فقط قهوه جوش برقی داریم و ناراحتیم افزایش پیدا کرد به دلیل اینکه چرا ما قهوه جوش گازی نداریم وچند برابر گردید وقتی دیدم ما حتی برای گرم کردن غذا هم از ماکروفر که یک وسیله برقی است استفاده می کنیم !!!جالب است تمامی وسایل سرگرمی ما نیز برقی است!تلویزیون رادیو کامپیوتر و... (بجز دوست همیشگی ما کتاب) واقعا باور این قضیه که زمانی برق نبوده و بی برق زندگی ها می گذشته سخت است ولی به نظر می رسد در آن زمان زندگی ها ساده تر و سالم تر بوده چون وقت ما انسانها با تلویزیون گرفته نمی شد و به جایش دید و بازدید اقوام و دوستان بیشتر بوده صمیمیت ها افزایش پیدا میکرده بر عکس الان که به دلیل مشغله زیاد همسایه از حال همسایه خبر ندارد اقوام و فامیل که پیشکش و دوم اینکه غذا ها با برق یا اشعه آماده نمی شد و طبیعی تر بودن غذا ها خود عامل مهمی بر افزایش طول عمر می بود هنوز برق نیامده و خواب بر من فائق شده پیغام باطری تمام شد لپ تاب امان را بریده امیدوارم شب های دیگر قرعه عارضه برق رفتگی دیگر به نام منزل ما نیفتد و به نام دیگران بیفتد(به قول یکی از دوستان نفرین در مورد کسی که نمیشناسی ابراد نداره!!!) تا من برق داشته باشم و پست زیباتری برایتان بگذارم شب عالی مستدام.

غمگین ترین وبلاگ ایرانی!

غمگین ترین وبلاگ ایرانی نام وبلاگ زیبا و مبتکرانه ای از یکی از دوستان گرامی ماست که حتما به خوانندگان شکلات توصیه می کنم مشتری داستان زیبای این وبلاگ باشند.
داستانی دنباله دار و زیبا...
هر ۳ ساعت یک بار داستان اپ می شود
خیلی داستان غمگینی هست... اشک ادم با خواندن این داستان واقعی سرازیر می شود.