۱۳۸۹ شهریور ۱۳, شنبه

بازی وبلاگی

وبلاگ بانو بنده را به یک بازی وبلاگی دعوت کرده است . سه سوال که گرچه در نگاه اول ساده به نظر می رسد اما بسیار مهم است و سخت .
1- احمق ترین فرد از دید شما چه کسی است ؟
2- خوشبختی یعنی چه ؟
3- اگر حق انتخاب داشته باشید کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنید و چرا ؟
پاسخ بنده:
احمق ترین فرد از نظر بنده همان است که دل به مادیات دنیا ببنددخوشبختی برای جسم مادی غیر قابل درک است شاید به عقل ناقص ما احساس خوشبختی بکنیم ولی سرابی از خوشبختی واقعیستاگر حق زندگی داشته ام به جای یک مکان برای زندگی دو سه جا رو انتخاب می کردم که اولی آمریکا بود به خاطر دسیپلین کشوری که از دور به نظرم می آید ولی با کمال تاسف به خاطر بسیاری از آدم هایبی ظرفیت بی جنبه اصلا ایران را برای زندگی انتخاب نمی کنم.
همه دوستان عزیز دعوتید و با اجازه دوست گرامی یاسمن خانم می خواهم کمی قانون بازی را دستکاری کنم و از همه بخواهم شرکت کرده و پاسخ های خودشان را درقسمت نظرات بگذارند پیشاپیش از لطف تمامی دوستان ممنون

۱ نظر:

  1. کار خوبی کردی قانون را تغییر دادی البته من این قانون را که باید هر کسی در وبلاگ خودش انجام دهد نگذاشته بودم این ظاهرا یک سنت قدیمی است اما خیلی خوب است که همه نظر بدهند .

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید