۱۳۸۹ تیر ۲۷, یکشنبه

هجوم خوانندگان لس آنجلسی به وطن!

جالب ترین اخبار در وطن فکر می کنید مربوط به چیست؟


هدفمند کردن یارانه ها؟


فرار مغزها از کشور؟


افزایش شهریه دانشگاه پیام نور؟


واگذاری دانشگاه آزاد؟


شاید اخبار بالا هر کدام بتوانند لقب جالب تربن را بگیرند ولی جنجالی ترین مربوط به حضور خوانندگان لس آنجلسی است بعد از حضور حبیب در کشور و حتی شنیده شدن درخواست هایی از او برای بیرون دادن کارو برگذاری کنسرت حالا اخباری مبنی بر حضور قیصر در کشور منتشر شده!حال شاید حضور حبیب را بتوان قبول کرد چون ترانه ای ماندگار در وصف مادر خواننده و در اکثر کارهایی هم که از او دیده شده مورد اخلاقی در آن دیده نمی شود,ولی قیصر اکثر کلیپ هایش یک برچسب +18 کم دارد بعضی دیگر هم که اصلا به فیلم مبتذل بیشتر شبیه است شاید در کلیپ های خارجی نیز این صحنه ها دیده نمی شود شاید حضور قیصر فصل جدید و پایانی بازگشت خوانندگان لس آنجلسی باشد مگر می توان نخبه صادر کرد و خواننده وارد کرد؟

۵ نظر:

  1. با حضور این همه خواننده در داخل کشور دیگر چه نیازی به حضور لس آنجلسی ها است/؟

    پاسخحذف
  2. ما خواننده می خواهیم دیگر چه فرقی می کند لس آنجلسی باشد یا داخلی تازه این شکلی حس رقابت بالا می رودو سطح خوانندگان وطنی هم بالا می رود.

    پاسخحذف
  3. بابا ما شجریان و همای رو صادر کردیم جاش حبیب و قیصر آوردیم!!!
    ما عاقلیم نه؟

    پاسخحذف
  4. امام جمعه که گفت برگردند شهرشون

    پاسخحذف
  5. سلام دوست عزیز
    ممنونم که سر زدی.اگر موافق باشید شمارو با نام " شکلات" لینک میکنم.اگر دوست دارید بااسم دیگه ای لینک بشید خوشحال میشم بهم خبر بدید. منو بنام " عابر سرنوشت " لطفا لینک کنید.
    نظرم در مورد مطلب شما: بنظر من اینجا موضوعات اصلی هیچ وقت با مردم در میون گذاشته نمیشه فقط مردم رو با هر موضوعی چه منطقی چه غیر منطقی سرگرم میکنند.
    کدوم آدم عاقلی باور میکنه این هنرمندان وارد این مملکت بشن و هیچ اتفاقی براشون نیوفته؟
    بدرود

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید