۱۳۸۹ تیر ۲۸, دوشنبه

حراج در حراج!!!

نمی دونم جدیدن برای خرید به خیابان رفته اید یا نه من که امروز رفته ام می توانم بازار را اینطور توصیف کنم:

کلیه مغازه ها شیشه هایشان با کاغذ های بزرگ و رنگ وارنگ فروش فوق العاده پوشیده شده حتی بعضی از کاغذ ها آنقدر بزرگ است که به سختی می توان اجناس ویترین را دید جالب تر این که بعضی قیمت ها چند بار خط خورده و قیمت جدید نوشته شده و جذاب تر آنکه بعضی از قیمت ها بیشتر از نصف کاهش پیدا کرده شاید این برای یک مشتری خوب و خوشحال کننده باشد ولی این اصلا برای بازار خوب نیست شاید این به معنای این باشد که بازار به اورژانس رفته و ضربان قلب اش طبیعی نیست شاید وایپس قلب و شاید انژیو نیاز داشته باشد الان ابتدای تابستان و موقع گرمای بازار است باید نیاز به حراج یا به اصطلاح فروش فوق العاده باشد؟شما فکر می کنید مغازه دارها دیوانه شده اند؟

۳ نظر:

  1. سلام دوست آریایی
    فکر کنم حق با شماست حتما" مغازه دارها دیونه شدند. اگر ما هم زیر فشار افزایش مالیات و هوای گرم مصلحتی بودیم بعید نبود از این کارای احمقانه بکنیم.!!!!
    بدرود

    پاسخحذف
  2. سلام نه برادر من!!! اونا دیوانه نشدن! ما زنها دیوانه شدیم که یک سره توی این حراجیها پول هدر میکنیم
    من تو پاساژ ونک یه مانتوی 60 هزار تومنی مارک منگو را
    15 هزار تومن خریدم مثل دبوانه ها همش لباس و مانتو و .... میخریم و تحویل کمد میدهیم !!! ولی گاهی واقعا
    میشه چیزها ی عالی پیدا کرد مرسی که بهم سر زدی بای

    پاسخحذف
  3. سلام.
    مرسی که بازم سر زدی آریا جون.
    اصلا منظورت رو درباره ی نظرت نفهمیدم.
    من نمی دونم یاسر با شادمهر چه نسبتی داره!!!
    تازه گفته بودی که ما از رمانتیک بودن خوشمون نمیاد؟
    چه ربطی داشت؟
    خب من خیلی احساساتی هستم و بسیار رمانتیک.
    الناز هم اینجوریه.
    خب سوالی نیست گلم؟
    بازم بیا عزیزم.
    بابای آریا جونم

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید