۱۳۸۹ تیر ۲۹, سه‌شنبه

سوپر اسلیم یا اعتیاد!!!

یک سوال چرا ما جلوی شبکه های هرمی را از اول نگرفتیم تا به یک مشکل بزرگی در کشور تبدیل شود چرا از عواقب جراحی یا لیپوساکشن نگفتیم تا خیلی ها متضرر شوند و حالا هم از قرص های لاغری نمی گوییم تا بعدها متهم کنیم کسانی را که از قرص ها استفاده کرده اند!!!سوالم چه بود؟بی خیال خبر پایین خالی از مطالب آموزنده نیست:
*************************************************
به گزارش پارسینه این قرص ها با ایجاد بی اشتهایی شدید قادر هستند حتی طی یک هفته، 10 کیلو از وزن شخص را کاهش دهند.
از جمله عوارض مصرف این قرص ها می توان به افزایش غلظت خون، تپش قلب، خون دماغ شدن های مکرر، بی خوابی های شدید، ایجاد حالت تهوع دائمی اشاره کرد، شنیده ها از وجود ترکیبات ماده مخدر "شیشه" در این قرص ها است.
اخیرا عرضه قرص های لاغری "سوپر اسلیم" که در عطاری ها عرضه می شود و هنوز مجوز پخش در داورخانه های رسمی را ندارد، در سطح وسیعی انجام شده است در حالی که این قرص ها عوارض ناهنجاری چون بی اشتهایی شدید و عوارض گوارشی نامطلوب دارند.
برخلاف تصور عمومی این قرص ها در کارگاه های داخلی تولید می شود و یک داروی وارداتی نیست و دارای یک شبکه توزیع سراسری در کل کشور است که با قیمت 20 تا 30 هزارتومان عرضه می شود.

۳ نظر:

  1. بهترین راه لاغری ورزش است همین و بس بقییه همه ضرر دارن

    پاسخحذف
  2. سلام
    خوبي ؟
    ممنون از اطلاع رسانيت
    راستي در مورد نظرت:
    من رمانتيك بودن رو دوست دارم اما بودنشو نه ديدنشو اگر هم قراره ببينم تا يه حدي
    باباي

    پاسخحذف
  3. سلام دوست آریایی
    ای بابا, توی این مملکت هنوز معلوم نشده که برنج های وارداتی که از کوچیک و بزرگ و زن و مرد از اون میخورند بلاخره قابل خوردن هست یا نه.حالا قرص لاغری که جای خود دارد.

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید