۱۳۸۹ مرداد ۱, جمعه

نوش دارویی برای سنتوری!

نمی دونم بنویسم بنا به درخواست خواجه حافظ شیرازی که علی سنتوری رو ندیده درخواست داده تا این سی دی بیرون بیاد یا بگم علی سنتوری باید زمانی اجازه پخش می گرفت که مانند علی داخل فیلم مجوز کارش بدون دلیل متوقف نشده بود,شاید تعریف فیلم غیر مجاز تغییر کرده که حالا در شبکه خانگی به فیلمی که اجازه روی پرده رفتن را پیدا نکرده بود اجازه پخش داده اند,علی سنتوری صحنه هایی که بد آموزی داشته باشد کم نداشت ولی برای انسان هایی که امروزه بسیار کم پیدا می شوند و به قول دوستان عبارت پاستوریزه را به کار می برند صحنه های علی سنتوری عین واقعیت در جامعه امروزی ما است چه کسی می تواند ادعا کند که از زمان خروج از خانه تا بازگشت حتی با یک فرد معتاد روبرو نشده است؟؟؟چه کسی موزیک های مبتذلی را که امروزه به اسم رپ در جامعه فراوان است را با موزیک های زیبای سنتوری مقایسه می تواند کند؟شاید یک آلت موسیقی ایرانی به اسم سنتور بار دیگر با سنتوری جان تازه ای گرفت,بدون شک فیلم سنتوری مانند تمامی فیلم ها نقایصی دارد ولی اگر از سایر فیلم ها کمتر نباشد بیشتر نیست و حداقل نکات آموزنده اش فراوان است البته با چشمانی باز و آگاه باید دید و نه با نگاهی منفی.

***************************************************************



فارس: فيلم سينمايي «سنتوري» ساخته داريوش مهرجويي به تهيه‌كنندگي فرامرز فرازمند و داريوش مهرجويي در قالب فيلم و «24 دقيقه با سنتوري و پشت صحنه فيلم»، به صورت 3 سي‌دي توسط مؤسسه هنرهشتم در شبكه نمايش خانگي توزيع مي‌شود.
فيلم سينمايي «سنتوري» ساخته داريوش مهرجويي كه صدور پروانه نمايش و منع نمايش عمومي آن يكي از بحث‌برانگيزترين رخدادهاي معاونت سينمايي پيشين بود، سرانجام به‌طور رسمي و با مجوز معاونت سينمايي وزارت ارشاد در شبكه خانگي توزيع مي‌شود.
اين فيلم كه پس از نمايش در جشنواره بيست و پنجم فيلم فجر نتوانست رنگ پرده را ببيند، نيمه مردادماه به صورت سه CD وارد بازار خواهد شد.
بنا بر اين گزارش، دو CD آن حاوي فيلم «سنتوري» و CD سوم با عنوان «24 دقيقه با سنتوري و پشت صحنه فيلم» توزيع خواهد شد. در CD سوم كليپ‌هاي فيلم «سنتوري» به همراه پشت صحنه فيلم آماده شده است. به گزارش فارس، جلد فيلم «سنتوري» نسبت به كارهاي قبلي موسسه هنرهشتم متفاوت‌تر و در قطع بزرگ‌تر آماده شده است و فيلم با قيمت 1500 تومان در شبكه خانگي عرضه خواهد شد.
سنتوري داستان علي، نوازنده چيره دست سنتور و خواننده محبوب جوانان را روايت مي‌كند كه ناگهان در اوج شهرت و موفقيت، افسار زندگي‌ را از دست مي‌دهد و به بيراهه مي‌رود... به گزارش فارس، در اين فيلم بهرام رادان، گلشيفته فراهاني، مسعود رايگان، رويا تيموريان، مائده طهماسبي ، نادر سليماني به ايفاي نقش‌هاي اصلي پرداختند.

۲ نظر:

  1. ای کاش ایرادهای سنتوری را هم می نوشتی منظورم همان صحنه های بدآموزی را.به هر حال معتاد در جامعه ما هست و نمی توانیم آن را انکار کنیم .

    پاسخحذف
  2. از من پرسیده بودی با تبادل لینک موافقم یا نه ؟
    خیلی خوب است اما من فقط به اضافه شدن یک اسم روی صفحه ام فکر نمی کنم و... بلکه من به دنبال تبادل افکار هستم و این بیش از هرچیزی برایم مهم است .
    شما را به نام شکلات لینک می کنم . اگر نظر دیگری داشتی بهم بگو .

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید