۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

فوتبال دوستان با ما باشید(سپاهان-استقلال)

شاید فوتبال دوست بودن من از ابتدای زندگی باعث شده به خود جرات دهم تا تحلیلی فوتبالی بنویسم دوستان شکلاتی اگر در تحلیلات من مشکل و یا ایراد و یا حتی نکته مثبتی دیدید به دوست خود متذکر شوید:

نبرد تیم سپاهان با استقلال شاید از دربی شهر تهران نیز اهمییت بیشتری پیدا کرده باشد بعد از آنکه صمد مرفاوی در برنامه دوشنبه شب به اصرار عادل فردوسی پور استاد دیرین خود را به خرید داوران متهم کرد و گفت که داوران به نفع یک تیم خاص سوت می زنند شاید حساسیت کاذب این نود دقیقه افزایش پیدا کرد اوضاع صمد که اصلا در استقلال مساعد نیست بعد از باخت پیکان تماشاگران باز به او و حتی به واعظ آشتیانی که به تازگی از زیارت خانه خدا برگشته هم اعتراض کرده و خواستار استفاء او نیز شدن شاید آخرین فرصت صمد فردا باشد چون به نظر می رسد حتی برای خود واعظ نیز فرصتی باقی نیست چه برسد به این که او باز هم بخواهد از این مربی جوان طرفداری کند,می توان حدس زد چرا صمد دوشنبه شب این حرف ها را زده دلیل روشن این امر تحت تاثیر قرار دادن داوران است تا مشکوک ترین صحنه را به نفع سپاهان نگرفته و واضح ترین را به نفع استقلال سوت بزنند,حتی اگر داوران هم تحت این جو سازی ها قرار نگیرند باز هم بهانه مناسبی برای بعد از بازی در صورت باخت به سپاهان است.
اما در آن طرف امیر با لشکری آماده با عنوان قهرنان نیم فصل در این بازی می گیرد غرور کاذب که به نظر میرسد در تیم امیر جایی ندارد ولی برد در بازی پرسپولیس اگر چه روحیه بخش بود اما انرژی زیادی را از بازیکنان امیر گرفته ,امیر اگر می خواهد در این بازی پیروز باشد باید با تمرینات شاداب و ریکاوری مناسب خستگی را از تن بازیکنانش بیرون کرده باشد,شاید برد امیر بتواند پاسخی به بیانیه های واعظ باشد.
پایان این نود دقیقه راجب خیلی از صحبت ها گزارش ها ,بیانیه ها,مصاحبه ها و ... تصمیم گرفت شنبه را فوتبال دوستان از دست ندهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید