۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها

مسئله لباس پوشیدن تو ایران داره کم کم حاد می شه. طرف هنوز فرق بین لباسی که باید تو خیابون بپوشه با تو مهمونی یا با تو دانشگاه رو درک نکرده و اگر هم درک می کنه معنای دانشگاه رفتن رو نفهمیده دانشگاه رو مکانی واسه تضمین آیندش (ازدواج)می بینه.
انگار اومده مهمونی یا یه کافی شاپ با کلاس. چنان آرایشی می کنه. لباس آنچنانی (مد روز روپوش می پوشه اگر هم بتونه روسری می زاره)و کفش خفن!
از قدیم گفتن هر کاری رو سر جاش بکن. اگه اومدی درس بخونی، خوب این کارا چیه. فکرت و ذهنت رو بذار رو درس خوندن. انرژی الکی برا نمایش دادن خودت هدر نده.
شاید با این کار, طرز فکر خیلی ها رو نسبت به آزادی دادن به جوونها عوض می کنی؟شاید امثال شما باعث می شن که عده ای به فکر تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها می افتند در دانشگاهی که باید بهترین مکان برای تشکیل خانواده باشه!چه بهتر از اینکه دختران و پسران هم سطح تحصیلی با هم پیمان مقدس ازدواج ببندند؟
ولی با تفکیک جنسیتی باعث تاخیر بیشتر در سن ازدواج خواهیم شد
ولی می توان گفت اگر وضعییت شما اندک دانشجو تغییر نکند و خودمان تغییری بوجود نیاوریم باید بزودی منتظر ایجاد تغییراتی از سوی دیگران باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید