۱۳۸۸ فروردین ۲۵, سه‌شنبه

پيامک اشتباه يک دختر، جوانی را به کشتن داد!

در آذر ماه سال گذشته وقتی کارآگاهان جنايي شيراز رهسپار خيابان کوزه گري شدند تا به تحقيق درباره يک نزاع خونين بپردازند... کارآگاهان که می دانستند مجروح این دعوا، پس از انتقال به بیمارستان به خاطر شدت خونریزی و جراحات ایجادشده در ناحیه شکم جان باخته است، با حضور در محل درگیری به جست وجو پرداختند تا شاید نشانه هایی از قاتل بیابند اما هیچ ردپایی وجود نداشت و افرادی که شاهد نزاع مرگبار بودند به جز توصیف چهره متهم و اطلاعاتی ناقص چیزی برای بازگو کردن نداشتند.بعد از آنکه پیکر قربانی 19 ساله به پزشکی قانونی انتقال یافت، کارآگاهان به سرنخ مهمی دست یافتند. آنان متوجه شدند روز حادثه یکی از دوستان مقتول، مجید را همراهی می کرده است به همین دلیل پسر جوان تحت بازجویی قرار گرفت و هویت قاتل را فاش کرد. او گفت؛ «مجید با برادر دختر مورد علاقه اش قرار ملاقات داشت. آن روز در خیابان کوزه گری با یکدیگر ملاقات کردند و در همان دقایق اولیه این دیدار، مجید من را برای خریدن پیتزا به مغازه یی که همان حوالی بود، فرستاد. من صحنه قتل را ندیدم اما مطمئن هستم آن پسر به نام منصور، دوستم را کشته است.» فراری بودن منصور از زمان وقوع قتل ادعای دوست مجید را تایید می کرد. به همین سبب پلیس جست وجوی وسیعی را برای یافتن او آغاز کرد و بالاخره بعد از چند روز تحقیقات متهم 19 ساله به دام افتاد. او در بازجویی ها قتل را پذیرفت و انگیزه اش را دوستی پنهان مجید و خواهرش عنوان کرد. «وقتی فهمیدم مجید و خواهرم دوست هستند خیلی عصبانی شدم و نتوانستم خودم را کنترل کنم. به همین خاطر هم دست به آدمکشی زدم.» متهم به قتل با بیان این جمله، ماجرا را شرح داد و گفت؛ «همه چیز از یک پیامک شروع شد. یک روز خواهرم به اشتباه برای من پیامکی فرستاد که باید به دست مجید می رسید. بعد از خواندن پیام متوجه دوستی آن دو شدم. البته آن زمان مجید را نمی شناختم و خیلی تلاش کردم تا فهمیدم آن پسر کیست. بعد از اینکه با جست وجوی فراوان شماره موبایل مجید را به دست آوردم با او تماس گرفتم و گفتم باید حضوری در مورد دوستی او و خواهرم صحبت کنیم. به این ترتیب قرار ملاقات گذاشتیم. در محل قرار مجید دوستش را به بهانه یی به آن حوالی فرستاد و بعد از آن مشاجره آغاز شد و در یک لحظه چاقویم را درآوردم و ضربه یی به او زدم و فرار کردم.» بنابر این گزارش بعد از اعترافات متهم به قتل، وی راهی بازداشتگاه شد تا تحقیقات از او ادامه یابد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید