۱۳۸۸ فروردین ۳۰, یکشنبه

كشف خانه فساد در منطقه الهيه تهران

باشگاه خبرنگاران: با هوشياري مأموران آگاهي تهران يك خانه فساد در الهيه كه شش دختر و پسر فراري در آن مخفي شده بودند شناسايي شده و متهمان صبح امروز يكشنبه 30 فروردين با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.
به گزارش دادسراي ناحيه يك، چندي پيش در پي دريافت گزارشي مبني بر تشكيل يك خانه فساد در حوالي الهيه رسيدگي به موضوع در دستور كار مأموران آگاهي تهران قرار گرفت.
بنابراين گزارش، پس از اطمينان از صحت موضوع تيم هاي كنترل و تأمين امنيت اجتماعي ضمن زيرنظر گرفتن منزل مذكور با دستور مقام قضايي وارد آنجا شه و يك زن به نام سيمين و شش دختر و پسر فراري را كه در اين خانه سكونت داشتند را دستگير و تحويل مراجع قضايي دادند.
اين گزارش حاكي است، ادامه تحقيقات در رابطه با اين پرونده نشان مي داد كه مردان غريبه نيز به اين محل رفت و آمد دارند همچنين مأموران در بازرسي از اين خانه فساد تعداد 50 حلقه سي دي مبتذل و چندين بطري مشروبات الكلي كشف و ضبط كردند.
گفتني است، متهمان با صدور قرار قانوني روانه زندان شده و تلاش به منظور تحقيقات در مورد ديگر فعاليت هاي غير قانوني سيمين ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید