۱۳۸۸ فروردین ۲۳, یکشنبه

شغل دوم ستارگان فوتبال ايران(قسمت اول)

۱- جواد نكونام در راه واردات عطر و پوشاك
جواد نكونام . خوش پوشي و خوش تيپي ، هم مي تواند براي آدم دردسر ساز شود و هم كارساز، فعلاً كه براي جواد بدجوري كارساز و پولساز شده و جواد در امر واردات عطر و پوشاك فعاليت خوبي دارد. ضمناً آقا جواد به اتفاق چند تن از دوستانش يك شركت توليد پوشاك و لوازم ورزشي تاسيس كرده است
2- نيما نكيسا رستوران دارد!
روح لطيف نيما نكيسا ، او را وارد عرصه هنر كرده و آنطور كه شنيده ايم بزودي كاست سنگربان سابق تيم ملي روانه بازار موسيقي خواهد شد. البته فعاليت غير ورزشي نكيسا فقط به هنر و موسيقي ختم نمي شود . نيم خان با همكاري پدرش اداره يك رستوران سيك و مدرن را در خيابان فراهاني برعهده دارد. خوش تيپي نيما باعث شده كار و كاسبي اش بگيرد.
3- يحيي گل محمدي صاحب يك آرايشگاه مجهز
يحيي گل محمدي ، مدافع اسبق تيم صباباطري از آن دست فوتباليست هايي است كه همواره دور حاشيه را خط كشيده و بي سر و صدا به زندگي و كار خود مشغول است . او به همين چند روزه شهرت و قدرت دلخوش نكرده و اداره يك آرايشگاه مجهز به نام هنر پرشيا را بر عهده دارد. ضمن اينكه آقا يحيي در امور خيريه نيز پيشقدم است و آنطور كه شنيده ايم هزينه يك موسسه خيريه را تامين مي كند.
4- كريم باقري ، بازرگان فرش !
كريم باقري ، هافبك صاحب نام تيم پرسپوليس ، كه زماني فوتبالش هم مثل فرش شهرش زبانزد عام و خاص بود در كنار شوت زدن و دويدن و پاس دادن در زمين چمن در امر صادرات فرش و ارز آوري براي كشور تجربه و تبحر بالايي دارد. كريم خان همراه پدر همسرش يكي از تجار معروف فرش ايران و به خصوص تبريز در دنياست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید