۱۳۸۹ مرداد ۲۸, پنجشنبه

پیشینه کریمی در مقابل ادعای باشگاه,کدام کفه سنگین تر است؟

برداشت اول:
علی کریمی در حرکتی انسان دوستانه تمام هزینه های درمان بابک معصومی، ملی پوش پیشین فوتسال کشورمان را برعهده گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی عصر امروز اعلام کرد که تمام هزینه های درمان بابک معصومی بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان را که به بیماری سرطان مبتلا شده است، را برعهده می گیرد.
بر پایه این گزارش، بابک معصومی که در هشمتین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به همراه تیم کشورمان عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود به علت عارضه سرطان طی چند روز گذشته در بیمارستان ایرانمهر تهران بستری شده است.
بر این اساس علی کریمی هزینه های کامل درمان این مربی و فوتسالیست کشورمان را برعهده گرفته تا مراحل درمان وی هرچه زودتر انجام شده و با عنایت الهی و کسب بهبودی کامل به جمع خانواده فوتسال باز گردد.
علی کریمی از این کارهای انسان دوستانه زیاد کرده مثل دیدار از کودکان بی سرپرست و آزاد کردن محمد رضا گلزار بعد چند ساعت از بازداشتگاه در دوبی(روزنامه نود ۲۹ بهمن ۸۶)ساخت یک مدرسه ی ۶ کلاسه در کرج با کمک مهدوی کیا و... .
برداشت دوم:علی کريمی گفت: «من يک مسلمانم و به مسائل دينی و مذهبی اعتقاد دارم. آنها (مسئولان استيل آذين) اگر چنين ادعايی داشتند چرا همان روز (تمرين و ادعای روزه خواری) اعلام نکردند و اجازه دادند من در برابر استقلال بازی کنم.»
برداشت سوم:باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین وظیفه خود می‌داند در مقابل تمکین نکردن در اجرای مقررات و حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری علی کریمی یکی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه و رعایت نکردن شئونات ماه مبارک رمضان در جریان تمرین به وظیفه دینی و قانونی خود عمل کرده و اخراج این بازیکن را اعلام کند.از آنجایی که تعظیم شعائر الهی و حرمت نهادن به مقدسات دین مبین اسلام در اولویت باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین قرار دارد و متاسفانه این موضوع از جانب بازیکن مذکور رعایت نشده و حتی با توهین وی به مسئولان فدراسیون فوتبال و مقررات همراه بوده و علیرغم تذکرات سرپرست تیم، وی به اقدام خود ادامه داده و اصرار بر انجام این تخلف داشته است، این بازیکن از همراهی تیم فوتبال استیل آذین محروم است.
قضاوت با شما ولی من طرفدار کریمی هستم,حتی اگر خدای ناکرده بفرض محال ، به عمد روزه اش را خورده است ، همان ارزشهای اسلامی میگوید که خدا ستار العیوب است. شما هم عیبهای همدیگر رابپوشانید و آبروی کسی را نبرید. بفرض محال که تظاهر به روزه خواری بوده ، مگر در محل تیم شما چند نفر ناظر این روزه خواری بود.فوق فوقش صد نفر ( که مطمئنا خیلی کمتر از این تعداد بوده است ! ) شاهد بوده اند ، با این اتفاقاتی که افتاده ، همه مردم می دانند که علی کریمی بخاطر روزه خواری اخراج شده است ! آیا اینکار علاوه بر بردن آبروی یک مومن ، قبح عمل روزه خواری را نمیشکند؟!

۲ نظر:

  1. سلام
    روزتون بخیر
    اخخخخخخخخخخ راست گفتید منم ربنای شجریانو می خوامممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    منم رفتم تو این سایتای پیچک میچک ببینم کد ربنای شجریان رو گذاشتن یا نه که بذارم تو وبم دیدم نذاشتم

    دهنشون سرویس

    راستی ممنون از تواشیح قشنگی که گذاشتین برای وبتون

    پاسخحذف
  2. سلام
    نمي دونم چرا توي كشور ما كسي مثل اقاي اجورلو براي مطرح كردن خودش مي خواد از پل ديگران استفاده كنه.اقاي اجورلو رزمنده براي وطن بوده درست.ولي ايا علي كريمي هم به نظر شما سرباز ايران در جام ملتهاي 2002 نبود كه منجر به انتخاب بهترين بازيكن اسيا و شاد كردن دل مادران اين مملكت نبودبراي مملكت و خاك جنگيدن فقط در بعد جنگ نبوده و نيست در بعد سياسي هم الان ما براي حق اتمي خود نبرد داريم ايا اون شخص ديپلمات ما براي مملكت در حال جنگ نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فقط براي امثال ايشان متاسفم

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید