۱۳۸۹ مرداد ۲۶, سه‌شنبه

کی از کی باهوش تره!!!


شاید برای اکثر ما جالب باشه که بدانیم شخصیت‌های مشهور و دانشمندانی که در کتب درسی و غیردرسی (ویا از طرق دیگر) با آنها آشنا می‌شویم دارای چه مقدار از توانایی هوشی(Intelligence Quotient) یا به اختصار IQ هستند؟


در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم , افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از ۱۳۰ هستند افرادی تیزهوش و آنهایی که دارای IQ بالا تر از ۱۵۰ هستند را نابغه می‌نامند.


آلبرت اینشتین IQ=160
آرنولد(بازیگر ترمیناتور)IQ=135
بتهونIQ=165
فرانکلینIQ=160
بیل کلینتون(رئیس جمهور اسبق امریکا)IQ=137
بیل گیتسIQ=160
پاسکالIQ=195
بابی فیشرIQ=187
داروینIQ=165
چارلز دیکنزIQ=180
آیزنهاورIQ=122
هگلIQ=165
گالیلهIQ=185
گری کاسپارفIQ=190
جرج بوش پدرIQ=98
جرج بوش پسرIQ=125
هانس کریستین اندرسونIQ=145
جیمز واتIQ=165
کندیIQ=119
گوتهIQ=210
کپلرIQ=175
لئوناردو داوینچیIQ=220
ناپلئونIQ=145
نیکول کیدمنIQ=132
شکیراIQ=140
شارون استونIQ=154
اسحاق نیوتونIQ=190
ولترIQ=190

۴ نظر:

  1. سلام بالاخره موفق شدم قسمت نظراتو باز کنم خیلی بد شده سر کار اینترنتم قطع شده از خونه خیلی سخته دوست خوبم این نوشته های من یه کمی اغراق داشت که از ذهن علیل من و الهام تراوش شده بود!!! ولی خوب بیشترش درست بود فکر میکنم تو هم آی کیو بالایی داری راستی رشت هستی یا تهران و واقعا منظریه زندگی میکنی آخی من چقدر خاطره دارم آرایشگاه بزک را میشناسی من دوستم خونه شون اونجا بود و تمام تابستون آرایشکاه مادرش پلاس بودم خونه ما درست اول کوچه منظریه روبروی درب زمین ورزش بود موفق باشی

    پاسخحذف
  2. مطمئنا نحوه سنجش آی کیو در طول زمان تغییرات زیادی داشته. البته اگر در زمان گالیله و ... اصلا آزمونی برای این سنجش وجود داشته بوده باشه!
    هرچند که خوندن این مطلب جالب بود ولی فکر نمیکنم خیلی قابل استناد بوده باشه. اخه اینطور که این مطلب میرسونه گوته و داوینچی باهوشترین افراد مشهور دنیان که خیلی غیر طبیعی به نظر میرسه!

    پاسخحذف
  3. kheili jaleb bud yaani vaghean davinchi az nioton ham bahushtar bud!!!!!!!!!!1

    پاسخحذف
  4. in sadegh chera inghade goja bazi darmiare tazegia?chera baiide ke davinchi o gote bahushtarin bashan?

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید