۱۳۸۹ مرداد ۲۷, چهارشنبه

خانواده ها در دو راهی فارسی1 و شبکه سه !

مامان در حال کلنجار رفتن با چراغ‌قوه‌ی قدیمی: من و بابات فکر می‌کنیم تو با کسی در ارتباطی سرمه. قطعش کن. این آدم مناسب شان تو نیست.من در حال لمباندن سالاد: شما که حتی نمی‌دونید کیه. چطوری می‌گید مناسب من نیست؟مامان ــ فنر زنگ‌زده‌ی محفظه‌ی باتری را درآورده و با دو انگشت طوری نگهش داشته که انگار دم موش است: اگه مناسب بود دستش رو می‌گرفتی می‌آوردی به ما معرفی می‌کردی.من ــ همراه خرت‌خرت جویدن کاهو: هرگز این کار رو نمی‌کردم. من از بیست‌وچهار سالگی با "س" بودم اما تو بیست‌وهشت سالگی به شما معرفی‌اش کردم. شما فکر می‌کنید دوستی فقط باید به قصد ازدواج باشه. از روزی که "س" رو دیدید می‌خواستید مطمئن شید ما خیال ازدواج داریم و وقتی مطمئن شدید هر دو روز یه بار می‌پرسیدید چی شد.مامان ــ چراغ‌قوه را کنار گذاشته و خنده‌ی شاد و روشنش را سر داده: نه. اون مال وقتی بود که سریال‌های شبکه سه رو نگاه می‌کردم. الان فارسی‌وان تماشا می‌کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید