۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

سریال فاصله ها و تنها یک بازیگر


شهرام عبدلی:صبح شب بعد از ظهر, شهرام اینجا شهرام اونجا شهرام همه جا شهرام عبدلی سوپر استاری که تلویزیون خواهد ساخت ,در تمامی برنامه های شبکه 3 سیما مصاحبه ای با او ترتیب داده شده و موضوع همه آنها تشکر از سریال زیبای فاصله هاست
نمی دانم قرار است این برنامه ها به ما بقبولانند که سریال فاصله ها از سریال های بیگانه خیلی بهتر است و این سوپر استار نیز برای صحه گذاشتن و تاکید کردن بر این موضوع همه وقت خود را در تلویزیون می گذراند!به شخصه سریال فاصله ها را مدیون علی لهراسبی خواننده ارزنده کشورمان می دانم تنها نکته ای که باعث برتری این سریال بر تمامی سریال های ماهواره شده است.

۱۲ نظر:

  1. واقعاً من واسه‌ی سينما گران ايرانی متأسفم واسه توليد يه همچين سريالی

    پاسخحذف
  2. سلام
    میدونی آریا جون
    وبلاگت خیلی شلوغ پلوغه و آدم میاد توش کمی گیج میشه! یعنی شما چون خیلی فعالیت و زحمتت زیاده انتظار داری که باقی هم مثل خودت باشن. به نظر من یه مقدار خلوت ترش کن و این قسمت های کناری رو حذف کن.
    البته این نظر منه و امیدوارم که ناراحت نشی.
    در مورد سریال مزخرف فاصله ها هم حرف نزن که کفرم در میاد!
    دیدی سعید رو؟ همیشه روش یه سمتیه که نباید باشه!!!! یهنی داره با من حرف میزنه تو رو نگاه میکنه و بر عکس!

    پاسخحذف
  3. سلام صادق جان
    من خیلی وب گردی میکنم و چند باری هم به وبلاگ شما سر زدم ولی وبلاگ شکلات یکی از کامل ترین وبلاگ هاست شاید سرعت اینترنت شما پایینه یا دیر به دیر سر می زنی که به نظرت شلوغ می یاد.

    پاسخحذف
  4. من از تو راضیم نه کمی نه زیادی عالیه همینطور ادامه دهید

    پاسخحذف
  5. نمی دونم دوستمون صادق راست می گه یا نه ولی همیشه مطالبتون من رو به اینترنت می کشونه

    پاسخحذف
  6. شاید برای همیشه در قلب منی شکلات
    من با تو خوشم تو با دل من

    پاسخحذف
  7. دل سرد نشو مانند کوه استوار باش این صادق حسوده من خودمو معرفی نمی کنم ولی اون از دوست های منه من خوب می دونم خواسته یا نا خواسته حسوده

    پاسخحذف
  8. من نمی دونم صادق چی می گه من که خیلی وقته وبلاگ شما رو می خونم راضیم انشااله خدا اون رو هم راضی کنه!

    پاسخحذف
  9. بابا راجع به شهرام عبدلی بگید دعوا خوب نیست

    پاسخحذف
  10. حق با صادقه اصلا وبلاگتون خوب نیست البته من اصلا تا حالا نخوندمش

    پاسخحذف
  11. salam be nazare man webet kheili jame o khube.man ke har vaght on misham aval az hame be webe u sar mizanam.az har muzue ruzi ke bekhai tush yaft mishavad,that`s perfect

    پاسخحذف
  12. اما به نظر من فقط حاج محسن .
    به دلایلی می شود گفت سریال فاصله ها خوب است .بی انصافی است اگر خیلی کلی راجع به این سریال حکم صادر کنیم قطعا نقاط قوت زیادی دارد و همین طور قطعا ضعف هایی هم دارد .

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید