۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

خوش اخلاق ترین رانندگان تاکسی از آخر به اول:1:رانندگان تاکسی شهر من


نمی دانم بعضی رانندگان تاکسی شهر من اگر در این نظر سنجی قرار می گرفتند مقام منفی داشتند و یا از آخر اول می شدند شاید هم تفاوت نوع ماشین ها باعث تفاوت اخلاق رانندگان تاکسی شهر من با سایر شهر ها می شود در خارج ماشینی که کامل برای رانندگی راحت با مدت زمان طولانی طراحی شده و کولری که هوای مطبوع را به ریه های راننده می رساند و مغز او را باز می کند خیابان ها هم مانند دشت و دمن صاف هستند حقوق و دستمزد کافی و قرار دادن جایزه برای خوش اخلاقی و حمایت برای تهیه وسایل یدکی و عدم وجود صف گاز و سهمیه بندی بنزین همه همه باعث می شود غری برای زدن بر سر مسافر باقی نماند!(تازه فکر کنم الان را باید قدر دانست خدا به دادمان برسد بعد از این که بنزین آزاد شود)متن خبر:
*********************************************************

بر اساس نظرسنجیهایی که در پایتختها و شهرهای مهم بیش از ده کشور مهم جهان صورت گرفته، رانندگان تاکسی پاریسی بداخلاق ترین و بی ادب ترین رانندگان جهان هستند.


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس24، در این رده بندی فرانسه در جایگاه اخر قرار گرفته است. این درحالی است که خود فرانسویها اعتقادی به نتیجه این نظرسنجی ندارند و می گویند این مسئله فقط به سی درصد رانندگان مربوط می شود.

در این نظرسنجی رانندگان تاکسی لندنی مودب ترین رانندگان جهان معرفی شده اند و رانندگان تاکسی در نیویورک نیز در این رده بندی در جایگاه دوم قرار گرفته اند.

۶ نظر:

  1. چیزی که گفتین بی انصافیه محضه
    من به خیلی ها سر می زنم ولی اکثرا کامنت نمی ذارم
    از طرفی من هیچ وقت راجع به وبلاگ کسی بر اساس نظر خودم برچسب با ارزش و بی ارزش بودن نزدم
    اگر نمی یام یا میامو کامنت نمیذارم دلیلش اینه که سرم خیلی شلوغه و کارام زیاد
    پس خواهشا اینجوری فکر نکنین
    شما به عنوان یک دوست همیشه برای من قابل احترام هستید
    و یه مطلب دیگه
    من هیچ وقت اگه چیزی توی وبلاگم می گم منظورم به شخص خاصی نبوده و نیست
    پس لطفا به خودتون نگیرید
    چون از این سوء برداشتها خیلی ناراحت می شم
    در آخر هم امیدوارم من رو هم از دعاهای خودتون توی این ماه بی نصیب نذارید
    التماس دعا

    پاسخحذف
  2. این دکتر الی دیگه کیه؟!

    پاسخحذف
  3. مگه شما اومدید نمایش رو ببینید؟

    پاسخحذف
  4. رانندگان شهر من منفی تر از منفی هستند در اخلاق

    پاسخحذف
  5. چه جالب اصلا فکر نمیکردم راننده های فرانسوی این طوری باشند . البته راننده های کیش خودمون هم خیلی مودب هستند و همین طور دبی هم خیلی مودب هستند همین طور پلیس دبی .
    ونزوئلا هم اصولا خیلی مودب نیستند . البته من اینجا فقط یکبار سوار تاکسی شده ام و منظورم راننده ها نیستند به طور کلی می گویم .

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید