۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

پاسخ کامنت ها و ادامه بحث!


سلام خدمت دوستان شکلاتی خودم و به خصوص دو دوست عزیزم که از راهنمایی های آنها واقعا در حال متحول شدن هستم,تازه تصمیم گرفته بودم کتابی را که dr.eliگفته بود تهیه کنم که خبر شکه کننده ای به من داده شد:طتبیق واحدم نیامده!!!وزارت علوم لطف فرمودند و واحد دانشگاهی کاردانی بنده را تایید نکرده اند برایم قابل درک نیست چگونه دانشگاهی در کشور مدرک صادر می کند ولی وزارت علوم قبولش ندارد؟حالا دانشگاه بی خودی هم نبوده دانشگاه آزاد واحد کرج!!!البته بیشتر فکر کنم به خاطر این مشکل ایجاد شده که ما کرج قبول شدیم ولی در واحد شهر قدس واحد هایمان را گذراندیم,بگذریم به قول کتابی که در حال خواندنش هستم با نام راز:با استقبال از اندیشه های منفی کائنات نیز رویداد های منفی به سوی ما روانه می کنند,تمامی سعی خود را خواهم کرد که انسانی موفق باشم به امید روزی که از موفقیت هایم در این وبلاگ بنویسم
*****************************************
*****************************************
خدمت ناشناس عزیز و دوست داشتنی عرض کنم:(چقدر جالبه آدم به یک ناشناس علاقه داشته باشه,نه؟)
توضیحات جامعی دادید ولی دو سوال در ذهنم باقی ماند یعنی 3 سوال:
سوال 1:برنامه پیشنهادی شما برای در بورس بودن در بازار کار چیست؟خوب من هدف اصلیم یک اشتغال مناسب است
سوال 2:به نظر شما بهترین شیوه یادگیری چیست و کتاب پیشنهادی که به درد بازار کار بخورد چیست؟
سوال 3:شما چرا ناشناسید؟
خدمت استاد بزرگوارم خانمdr.eliاز راهنمایی های گرانبهای شما متشکرم و آویزه گوش خود خواهم کرد ولی 3 سوال دارم اگر اشکالی ندارد بپرسم:
سوال اول:به نظر استاد عزیز یادگیری شبکه برای بازار کار مفید تر است یا برنامه نویسی؟
سوال دوم:یک سوال رو راست به نظر شما با یادگیری برنامه نویسی چقدر احتمال استخدام است؟
سوال سوم:شما استاد کامپیوتر هستید؟
دوست عزیز رنگین کمان مثل همیشه به وبلاگ شما سر می زنم زیرا برایم جذاب است
و دوست عزیز یاسمن داستانت غم انگیز بود از صمیم قلب آرزو می کنم واقعی نباشد!
و با تشکر از همه دوستانی که به وبلاگ من سر زدن و نظر ندادن!

۴ نظر:

  1. 1- شبکه رو تا عملی کار نکنین و مدرک نداشته باشین نمی تونین به کار ببرین ولی برنامه نویسی زیاد یه همچین شرایطی رو نداره.
    2- این دیگه بستگی به بازار داره. اگر در کنار یادگیری پروژه هم قبول بکنید می تونه خیلی کمک باشه.(نمونه ی کار در این جور مواقع خیلی مهمه)
    3- بله

    پاسخحذف
  2. 1- برای در بورس بودن، اول باید دید چه شغلی را انتخاب می کنید، یک وقتی شما قصدتان از کار کردن داشتن درآمد است که در اینصورت لزوما ممکن است برنامه نویس نباشید (مثلا در زمینه فروش، پشتیبانی، ... کار کنید) خوب در این حالت ماجرا فرق می کند، یک موقعی هم هست که می خواهید صرفا برنامه نویسی کنید باید توجه کنید که برنامه نویسی کامپیوتر یک رشته ویژه است، سرعت تغییرات بسیار بسیار بالاست بعبارتی ممکن است امروز شما یک برنامه نویس یک پلتفورم و بسیار با تجربه باشید ولی اگر سعی نکنید بروز باشید شاید یکی دو سال دیگر کاملا از بازار کار حذف بشوید مثالها زیاد است فرض کنید کسی در زمان خودش بهترین برنامه نویس پاسکال بوده باشد و یا به فاکس پرو بسیار مسلط بوده باشد، الان شانس کار پیدا کردنش بسیار بسیار کم است و حتی مثال خیلی دور نزنیم در نظر بگیرید .NET 2003 و یا ASP را. در صورتیکه در رشته های دیگر اینطوری نیست مثلا معماری، پزشکی، ... اگر می خواهید برنامه نویس باشید باید هر روز مطالعه داشته باشید و از تازه های نرم افزار دور نباشید، اینترنت منبع خوبی است. محیط کارهایی که چند برنامه نویس دیگر هم حضور دارند نیز خیلی به بروز ماندن کمک می کند.
    2- حقیقتش مدتهاست که به کتاب بعنوان ابزار خودآموز نگاه نمی کنم، معمولا اگر بخواهم روی یک موضوع جدید کار کنم از اینترنت یا بازار E-Book تهیه می کنم و ازشان بعنوان مرجع استفاده می کنم یعنی لزوما همه چیز از فصل اول شروع نمیشه، بنا بر سوالم به فصل مورد نظر رجوع می کنم. بنابراین خیلی نمی تونم راهنمایی کنم، از نظر من همه کتابها خوبند! یک چیزی هم بگم انتخاب بین کتاب و کلاس به خود شخص هم مربوطه بعضی با یک کلاس سریعتر شروع می کنند و بعضی با کتاب راحتتر هستند. یک موضوع دیگه دانش فعلی برنامه نویسی هست، اگر کسی با برنامه نویسی هیچ آشنایی نداره یکسری کتابها بدردش می خوره و اگر با برنامه نویسی آشنایی داره و میخواهد زبان دیگری یاد بگیره یک کتابهای دیگر.
    3- خیلی ساده! اولین بار ناشناس انتخاب شد و بعد بخاطر اینکه ادامه بدم همونو انتخاب کردم!!

    پاسخحذف
  3. salam negaran nabashin in daneshgahe karaj hamishe karash injurie,ba inke tue yeki az motabartarin daneshgahae keshvar dars khundin vali baiad e kam sab dashte bashin chon hame karaein daneshgah slowmontione.hatman ba sakhtgirie ostadae in daneshga ham ashenaii darin.manm tue vahede shahre ghodse zir majmue karaj daram mikhunam vali dustae digam ke hamin reshte man o mikhunan tue daneshgahe dige kheili rahaar pas mikonan.khoda be dadam berese

    پاسخحذف
  4. salam negaran nabashin in daneshgahe karaj hamishe karash injurie,ba inke tue yeki az motabartarin daneshgahae keshvar dars khundin vali baiad e kam sab dashte bashin chon hame karaein daneshgah slowmontione.hatman ba sakhtgirie ostadae in daneshga ham ashenaii darin.manm tue vahede shahre ghodse zir majmue karaj daram mikhunam vali dustae digam ke hamin reshte man o mikhunan tue daneshgahe dige kheili rahaar pas mikonan.khoda be dadam berese

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید