۱۳۸۹ فروردین ۱۶, دوشنبه

توضیحات پست قبلی

خدمت دوستان عزیز خودم عرض کنم:
سوالات دوستان این را تداعی کرد که دوستان توانمندی دارم و می توانم امیدوار باشم می توانم از این مشکل رها شوم ولی نیاز به توضیحات بیشتر است:
آخرین مدرک اخذ شده بنده فوق دیپلم کامپیوتر نرم افزار بود حالا هم در حال تحصیل در مقطع لیسانس نرم افزار کامپیوتر هستم ولی همچنان نمی دانم چگونه باید برنامه نویسی را یاد بگیرم تا برای کار و کسب در آمد مفید باشد ,واضح تر عرض کنم:آنچه را که برای استخدام نیاز دارم چیست؟واقعا نمی دانم و احساس سر در گمی می کنم و به قول پست قبلی ام هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم!

۴ نظر:

  1. اگر c# می خواهید یاد بگیرید باید اول یه آشنایی کلی با c داشته باشید چون syntax اون همون syntax ، زبان c هستش.
    برای یاد گیری c# هم یه ebook هست که فکر می کنم بدردتون بخوره.(به زبان فارسی)
    فقط باید نرم افزار visual studio 2005 یا 2008 رو نصب کنید و بعد شروع کنید البته باید صبر و حوصله تون کم نباشه.
    اگر هم به مشکلی بر خوردید بهترین مرجع برای رفع مشکل اینترنت هستش.
    این طوری قدرت search تون هم قوی میشه. فقط باید سعی کنید جستجو رو تو صفحات انگلیسی انجام بدید.
    این به یادگیری زبان هم خیلی کمک می کنه.
    (این هم لینک دانلود کتاب:
    http://www.98ia.com/News-file-article-sid-1736.html)
    علاوه بر این یه مهندس کامپیوتر باید راجع به پایگاه داده هم اطلاعات کافی داشته باشه. که بتونه برنامه اش رو به یه پایگاه داده متصل کنه.
    پس می تونید sql server 2000 یا 2005 رو یاد بگیرید.
    برای این کار کتاب جعفرنژاد می تونه کمکتون کنه.
    این ها مقدمات اولیه برای کار یک برنامه نویسه.
    اگر باز هم سئوال داشتید در خدمتم.
    موفق باشید.

    پاسخحذف
  2. دوست خوبم...ما هم مهندس کامپیوتر گرایش نرمافزار هستیم
    خوب کار مهندس کامپیوتر در ایران با بقیه ی جاها فرق میکنه.توی ایران امکانات زیادی برای رشد این قشر فعلا" وجود نداره،ولی مثل اینکه داره بهتر میشه...
    ولی بازم اگر تو به اطلاعات بیشتر دست پیدا کردی خوشحال میشیم به ما هم اطلاع بدی
    وبلاگ ما:
    http://www.umcc.mihanblog.com

    پاسخحذف
  3. همون ناشناس پست قبلی!
    شما در گرایش نرم افزار می توانید تخصصهای مختلفی غیر از برنامه نویسی را هم انتخاب کنید ولی اگر عزمتان برای برنامه نویسی جزم است، کاری که به آن مشغول خواهید شد به پروژه و شرکت مورد نظرتان بستگی دارد، بنظر من دانستن یک زبان برنامه نویسی (همانطور که خودتان #C را انتخاب کرده اید) بهمراه یک بانک اطلاعاتی بطور مثال MS SQL از ضروریات برنامه نویسی است اگر با مفاهیم برنامه نویسی و بانک اطلاعاتی کاملا آشنایی پیدا کردید تغییر زبان و بانک اطلاعاتی در آینده (که حتما پیش خواهد آمد) ساده است. سعی کنید بعد از آشنایی مقدماتی حتما با یک پروژه جلو بروید یعنی یک پروژه برای خودتان تعریف کنید و سعی کنید خودتان به اتمام برسانید. البته خیلی خلاصه گفتم اگر سوالی بود خوشحال می شم جواب بدم.

    mg2007ir@gmail.com

    پاسخحذف
  4. همون ناشناس پست قبلی!
    شما در گرایش نرم افزار می توانید تخصصهای مختلفی غیر از برنامه نویسی را هم انتخاب کنید ولی اگر عزمتان برای برنامه نویسی جزم است، کاری که به آن مشغول خواهید شد به پروژه و شرکت مورد نظرتان بستگی دارد، بنظر من دانستن یک زبان برنامه نویسی (همانطور که خودتان #C را انتخاب کرده اید) بهمراه یک بانک اطلاعاتی بطور مثال MS SQL از ضروریات برنامه نویسی است اگر با مفاهیم برنامه نویسی و بانک اطلاعاتی کاملا آشنایی پیدا کردید تغییر زبان و بانک اطلاعاتی در آینده (که حتما پیش خواهد آمد) ساده است. سعی کنید بعد از آشنایی مقدماتی حتما با یک پروژه جلو بروید یعنی یک پروژه برای خودتان تعریف کنید و سعی کنید خودتان به اتمام برسانید. البته خیلی خلاصه گفتم اگر سوالی بود خوشحال می شم جواب بدم.

    mg2007ir@gmail.com

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید