۱۳۸۹ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

پاسخ کامنت ها و ابراز تشکر

سلام خدمت تمامی دوستان عزیزم
امروز روز خیلی خاص و دوست داشتنی برای من است چون کار تطبیق واحدم انجام شد باورتون می شه؟البته عرض کنم تعداد واحد های اختصاصی تطبیق خورده خیلی کمه در حدود 11 واحد ولی مثل یک درخت ساختمان گسسته به هم متصل بودند و با همین 11 واحد هم راهی مثل اتوبان برایم باز شد اگر خدا بخواهد و مشکلی پیش نیاید قصد دارم 17 واحد را پاس کنم البته بازهم درگیر کارها بودم و این ترم هم مدرسه ام دیر شد و کلی عقب ام ولی سعی دارم جبران کنم و مایه دلگرمی من هم رسیدن به آرزوهای بزرگی است که در سر دارم یک روز سر فرصت از آرزوهایم برای شما می گم( آیا شما می توانید آرزوهایم را حدس بزنید؟)
********************************************************************
خدمت دوست عزیزم مهرداد گیوه چی عزیز :از راهنمایی های شما نهایت استفاده را بردم و امیدوارم بتوانید باز هم در کنار من به راهنمایی بپردازید تا در این راه احساس تنهایی نکنم
*******************************************************************
تشکر از رنگین کمان:خوشحالم که داستانک شیوانا را پسندیدید و متشکرم که همراه ثابت وبلاگ بنده هستید
*******************************************************************
خدمت پرهام عزیز:درست است دیر به دیر سر میزنی ولی ما رو خوشحال می کنی با حضورت همیشه راجب شهر قدس هم الان جزء دانشگاه های خوب شده آن موقع که ما درس می خواندیم در میدان قدس جای پیام نور بود و جالب اینکه زمانی که ما تازه رفته بودیم ثبت نام پرده ای با مضمون این که به زودی در این مکان دانشگاه افتتاح می شود زده بودند ما جاده صاف کن این واحد بودیم چقدر هم الان تحویل میگیرند!!!
*******************************************************************
azadandish گرامی هم مثل همیشه متفکرانه نوشته ایی ممنونم
*******************************************************************
استاد dr.eli عزیز هم کم لطف شده و کم به ما سر می زنند ولی باز هم از این که هر چند وقت یک بار به ما سر میزنند بر وبلاگ خود می بالیم
*******************************************************************
از همه دوستانی هم که در مورد درگذشت کیومرث ملک مطیعی کامنت گذاشته اند کمال تشکر را دارم و امیدوارم هیچ زمانی غم نبینند
====================================================
نویسنده وبلاگ:آریا

۳ نظر:

  1. سلام آریا عزیز
    جناب مهندس من از اینهمه فروتنی شما تعجب میکنم!!!!!!همه کلاس کارشونو میبرن بالا شما کل دانشکدتونو میبرین زیر سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلیا در دارقوزآباد درس میخونن کلی به به چه چه را میندازن حالا شما انقد دانشگاه ما رو بی ارزش میکنین؟

    پاسخحذف
  2. salam tabrik,tabrik
    arezu mikonam ke tue in otubani ke baratun ijad shode takhte gaz berin o az movafaghiathae aiandatun be zudie zud khabar bedin.

    پاسخحذف
  3. salam vaghean khoshhalam ke karetun ru br rah shod. arezu mikonam ke hamishe movafagh o piruz bashid.mikhain yeki az arezuhatun o begam?edame tahsil o gereftane fogh o doctora o ostadie daneshga.mage na?

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید