۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

دوستان وبلاگ(کلینیک دامپزشکی آهو)

دوستان شکلاتی می خواهم شما را با دو تن از بهترین دوستان و حامیان وبلاگ آشنا کنم,دوستانی که بیشترین اوقات خود را برای خدمت به آفریدگان خالق بی همتا سپری می کنند دوستانی که تمام دانش و توان خود را به کار می گیرند تا بتوانند حیوانی را از مرگ نجات دهند زیرا آنها (مانند ما شکلاتی ها)این طرز تفکر را دارند که حیوانات نیز مانند ما انسانها حق حیات دارند و باید حق آنها را محفوظ دانست, دو دوست ما یعنی دکتر وحید رضاخانی به همراه همسرش دکتر مروارید پشدار توانسته اند تحقیقات علمی متعدد و تاثیر گذار در رشته دامپزشکی انجام دهند و به راحتی می توانید با یک جستجوی کوچک در موتور های جستجو مجموعه ای از این مقالات دسترسی پیدا کنید ,احساس مسئولیت قابل تقدیر آنها باعث شده در شمال کشور با وجود دکترهای دامپزشکی حیوانات خانگی فراوان این زوج بدرخشند.

آرزوی موفقیت برای دکتر های جوانمان و تمام جوانان ایرانی.


در ضمن به زودی وبلاگ http://petclinicahoo.blogspot.com نیز راه اندازی می شود.

۵ نظر:

  1. یکی از اساتیدمون میگفت:میزان احترام به یک شخص ومیزان شخصیت یک فرد ومیزان فرهنگ یک جامعه از روی احترامی که به حیوانات میذاره معلوم میشه.ممنون که تو وبلاگت به این جنبه ها هم توجه دارین.

    پاسخحذف
  2. خدا نگه دارشان من دکتر ها را می شناسم واقعا معجزه می کنند!

    پاسخحذف
  3. سلام دوستان
    یه راهنمایی ازتون می خواستم یکی از گربه های کوچمون چند روزیه که یکی از چشماش عفونت کرده و ازش چرک میاد نمیدونم براش چیکار کنم؟
    لطفا راهنمایم کنید خیلی ممنون.

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید