۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

سیامک رحیم پور باید جوابگوی اتهاماتش باشد

این که نمی شود هر که دلش خواست به دیگری تهمت بزند سیامک رحیم پور به نظر می آید برای مطرح شدن در مجامع فوتبالی این کار را کرده سیامک جان خدا کمکت کند از این دنیا بگذریم آخرت را فراموش کرده ای؟؟؟
************************************************************
به گزارش خبرگزاري فارس، سيامك رحيم‌پور امروز به دليل شكايت امير قلعه‌نويي به دادگاه رفت تا در مورد برخي از مصاحبه‌هايش توضيح بدهد. در پايان اين جلسه بازپرسي مقرر شد جلسه دوم دادگاه با حضور امير قلعه‌نويي و سيامك رحيم‌پور برگزار شود و اين دو مربي با يكديگر رودررو شوند. به احتمال فراوان دومين جلسه دادگاه هفته آينده برگزار مي‌شود. گفتني است رحيم‌پور مصاحبه‌هايي انجام داد و مواردي را بيان كرده است كه امير قلعه‌نويي به دليل همين اظهارات از مربي استقلال شكايت كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید