۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

داستانک عشق

یك بار دختری حین صحبت با پسری كه عاشقش بود، ازش پرسید چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟ دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا"‌دوست دارم تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان كنی... پس چطور دوستم داری؟ چطور میتونی بگی عاشقمی؟ من جدا"دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت كنم ثابت كنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگیباشه.. باشه!!! میگم... چون تو خوشگلی، صدات گرم و خواستنیه، همیشه بهم اهمیت میدی،دوست داشتنی هستی، با ملاحظه هستی، بخاطر لبخندت، دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناكی كرد و به حالت كما رفت پسر نامه ای رو كنارش گذاشت با این مضمون عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا كه نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت كردن هات دوست دارم اما حالا كه نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم گفتم واسه لبخندات، برای حركاتت عاشقتم اما حالا نه میتونی بخندی نه حركت كنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم
اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره عشق دلیل میخواد؟ نه!معلومه كه نه!! پس من هنوز هم عاشقتم عشق واقعی هیچوقت نمی میرهاین هوس است كه كمتر و كمتر میشه و از بین میره "عشق خام و ناقص میگه:"من دوست دارم چون بهت نیاز دارم"ولی عشق كامل و پخته میگه:"بهت نیاز دارم چون دوست دارم"سرنوشت تعیین میكنه كه چه شخصی تو زندگیت وارد بشه، اما قلب حكم می كنه كه چه شخصی در قلبت بمونه

۱۲ نظر:

  1. سلام اختیار دارید

    شما هم وب قشنگی دارید لینکتون کردم

    پاسخحذف
  2. سلام. ممنون از لطفت به وبلاگم. متاسفانه من وقت کافی برای سر زدن به وبلاگم در این چند وز نداشتم و در نتیجه پیغام شما رو دیر دیدم. به هر حال خسته نباشید. امیدوارم وقت کنم و وبلاگتون رو درست درمون بخونم و بعد در مورد لینک نظر بدم.

    پاسخحذف
  3. سلام خوبین؟خوبم
    چه خبر دوستان؟
    رنگین کمان عزیز نوشته ات در مورد آقاجونت رو خوندم نزدیک بود اشک از چشمانم جاری شود فقط مردانگی جلویش را گرفت,ممنون از تعریف شما
    سمیرای عزیز من هم شما را لینک کردم امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاد و زود به زود به من سر بزنید منتظر حضور گرمتون هستم
    و شادی گرامی
    وبلاگ من سیاست خاص خود را دارد در کمال ادب سعی بر انتشار مطالب جذاب را دارد نمی دانم چقدر وقت شما پر است که حتی وقت چند دقیقه ای برای بر انداز وبلاگم نداشته اید به هر حال از سر زدنتان(با این همه مشغله)متشکرم.
    از همه دوستان ممنون
    راستی چرا به سوال هفته پاسخ نمیدین؟؟؟
    جذاب نیست؟

    پاسخحذف
  4. یارب سلام
    قبلا هم خونده بودم ولی باز از خوندنش لذت می برم
    به هوای بارونی هم بیا
    مواظب خودتو دلت باش
    یا علی
    بای

    پاسخحذف
  5. ♥♥♥ از امروز خودم خواهم بود ....نه به اندازه قاب آئينه ها ♥♥♥

    سلام [گل] داستان خیلی قشنگی بود ...

    وبلاگ لمس بوسه هم اپ شد خوشحال میشم بیای [خجالت] پس منتظرتم [قلب][گل]

    پاسخحذف
  6. salam merc az matalebe ghanget

    پاسخحذف
  7. salam bar u
    mikham dar morede soale haftat begam .miduni be nazare man avalin ghadam vase behtar shodane zendegi ine ke adam az darun hese rezaiat az khodesh dashte bashe o be khodesh bege ke man dar moghaiese ba khodam baiad behtarin basham o tamame saiam o mikonam ta khodam az khodam razi basham o khoshbakhti o ba tamame vojudam hes konam.va in moiassar nemishe magar ba tavakkol be khoda o kasbe rezaiate khoda va inke hichvaghte hichvaght khodemun o dar meidane moghaise badigaran kuchik nakonim.ma ininm ba yeksari az tavanaiiae vojudimu o kheili kheili dur az shaane e ensane farhikhtast ke khodesh o ba zendegie baghia mohaise kone.
    be azaram in raze behtar shodane zendegie:khoshbakhtie har kas motefavet az baghiast o hichvaght hichvaght nabaiad khodemun o ba baghie moghaiese konim

    پاسخحذف
  8. سلام دوست گلم آزاد اندیش
    واقعا نظری متفاوت و قابل توجهی داری
    شاید مثل جرقه در ذهنم تفاوت ایجاد کرد
    وبلاگ شکلات (وبلاگ خودت)رو تنها نزار.

    پاسخحذف
  9. سلام دوست گلم آزاد اندیش
    واقعا نظری متفاوت و قابل توجهی داری
    شاید مثل جرقه در ذهنم تفاوت ایجاد کرد
    وبلاگ شکلات (وبلاگ خودت)رو تنها نزار.

    پاسخحذف
  10. salam duste azizam
    nazare azadandish o khundam,be rasti ke azadandishi.man kamelan ba nazaret movafegham.be nazaram arzeshe har ensani kamelan moshakhase o hichvaght nabaiad kuchektarin moghaiseii ba digaran dashte bashe.va in bozorgtarin raze khoshbakhtie.man 2sale ke ezdevaj kardam o vaghean khoshbakhtam.ba arze puzesh az khanumae mohtaram,fek mikonam kheili vaghta in jaragheie moghaiese az damane khanuma boland mishe ma ham avaiel in moshkel o dashtim vali e ruz neshastim o ba ham sohbat kardim o man goftam ma ininm ba tamame in chizaii ke tu zendegimun darim ma baiad bara tei kardane pellehae movfaghiat tamame talashemun o bokonim vali azat khahesh mikonam hichvaght zendegimun o ba baghie moghaiese nakon chon injuri ghedasate khoshbakhtimun mire zire soal.az un ruz ham man ham khanumam in asl o tue zendegimun paziroftim o kuchektarin movafaghiat tue zendegimun baramun e donia miarze chon khodemunim o khodaii ke balae sare mast.va hich kambudi nadarim chon ba hichkas khodemun o moghaiese nem

    پاسخحذف
  11. merc parhame aziz
    merc ke ba man ham aghideii o MANM BA U MOVAFEGHAMO in raze khoshbakhtie O BA SHENAKHTI KE BLOGGER DARAM MIDUNMA KE ISHUN HAM DAR ZOMRE AZADANDISHANE

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید