۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

افتخار ما به شجاعت بی وصف حسین

سلام خوبین؟خوبم
عزاداری هاتون مورد قبول ایزد مننان بعضی فکر می کنند گریه کردن در ماه محرم سودمند ترین کار چه برای آخرت و چه برای دنیاست!

ولی,من امیدوارم در عزاداری ها این را از یاد نبرده باشید که امام حسین(ع)به سوی شهادت شتافت تا افرادی را که از یاد خدا غافل شده بودند را به خود آورد منظورم این است برای خدا و نزدیکی بیشتر به خدا و گذشتن خدا از سر گناهانمان آه و زاری کنیم,نمی دانم چرا سعی بر این نمی کنیم تا بیشتر ابعاد حرکت و زندگی امام حسین را بشناسیم و به شجاعت بی مثال امام حسین پی ببریم او با آن که میدانست خود و خانواده اش در صحرا کربلا کشته و اسیر می شوند باز برای انجام فریضه آسمانیش و رضای خدا به راهش ادامه داد بعد ما می خواهیم برای مظلومیت او گریه کنیم؟؟؟
مایه افتخار ما به شجاعت امام حسین است و باید بگرییم که حسین کجا بود و ما کجا هستیم,بر جایگاه خود بگرییم.
بر این بگرییم که او را از دست دادیم و بر شجاعتش افتخار و احساس غرور کنیم.

اگر با من موافق یا مخالفید حتما نظر بدهید شاید شما بتوانید ما را در راه درست قرار دهید منتظرم.

۲ نظر:

  1. سلام
    اين ايام رو بهتون تسليت مي گم

    با یه آپه کوتاه منتظریم
    باي

    پاسخحذف
  2. سلام.
    مرسی از حضورتون...
    آپتون عالی بود.
    موفق باشین.
    فعلا...

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید