۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

آنچه بنده باید بگوید با آنکه خدا نخواسته:

پروردگارا تو را سپاس می گویم:

.... برای تمام نعماتی که امسال به من ارزانی داشتی


... برای تمام روزهای آفتابی و برای تمام روزهای غمگین ابری و بارانی


... برای غروبهای آرام و شبهای تاریک و طولانی


تورا سپاس می گویم برای سلامتی و بیماری ، برای غمها و شادیهائی که امسال به من عطا کردی


تو را سپاس می گویم برای تمام چیزهائی که مدتی به من قرض دادی و سپس بازپس گرفتی .


خدایا، شکرت برای تمام لبخندهای محبت بار، دستان یاری رسان، برای همه آن عشق و محبت و چیزهائی شگفت انگیزی که دریافت کردم


سپاس برای تمام گلها و ستارگان، برای فرزندان و عزیزانی که دوستم دارند

خدایا، تو را سپاس می گویم برای تنهائیم، برای شغلم، برای مسائل و مشکلاتم، برای تردیدها و اشکهایم، چرا که همه اینها مرا به تو نزدیکتر کرد.

تو را سپاس می گویم برای تداوم حیاتم، برای اینکه سرپناهی در اختیارم نهاده ای، برای غذایم و برای برآورده کردن تمام نیازم.

پروردگارا، همان را می خواهم که تو برایم خواسته ای.

تنها از تو می خواهم:

آنقدر به من ایمان عطا کنی تا در هرآنچه بر سر راهم قرار می دهی تو را ببینم و خواستت را.

آنقدر امید و شجاعت تا نومید نشوم

و آنقدر عشق و محبت ... هر روز بیش از روز قبل عشق نسبت به خودت و آنان که در اطرافم هستند.

پروردگارا، به من بردباری، فروتنی،

و تسلیم و رضا عنایت فرما

خدایا، مرا آن ده که مرا آن به ،

و آنچه را که نمی دانم چگونه از تو بخواهم

پروردگارا، به من قلبی فرمانبردار، گوشی شنوا، ذهنی هوشیار، و دستانی ساعی عنایت فرما تا بتوانم تسلیم رضایت گردم و آنچه را که به کمال برایم خواسته ای بدیده منت بپذیرم.

خدایا، بر تمام مردمان دنیا برکت و بهروزی عطا کن، و صلح و دوستی و آرامش بر قلوب انسانها حاکم گردان . آمین

۲ نظر:

  1. میگویند:

    افراد همرنگ همنشین های خود میشوند
    پس خوش به حال اونی که همنشینش خداست

    سربلند وپیروز باشید

    پاسخحذف
  2. اقا اریا چی کار کردید که گوشه سمت چپ وبتون تبلیغات نمی یاد ؟؟؟؟؟
    ما هم ازونا دوست داشته بیدیم

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید