۱۳۸۹ شهریور ۳, چهارشنبه

از کامران تا کامران هر دو به اسم نجف زاده

کامران نجف زاده تهران شهریور 1387:
من از همتون یه خواهش دارم.بیاین هرکدوممون برای یه بچه ای که بیماری خاص داره یا نه اصلا یتیمه ،یه اسباب بازی بخریم...تو این ماه عزیز.من ازتون خواهش می کنم این کار یادتون نره.نمی دونم یه تفنگ ،یه عروسک یا هر چی که به ذهنتون رسید براشون بخرید.فکرش رو بکن!هر بچه ای شب با اسباب بازی ای که تو براش خریدی بخوابه..."مرا به خواب هایت ببر..".

از همین الان بیاین به هم قول بدیم این کار رو شروع کنیم.هر سن و سالی که دارین چه فرقی می کنه.پول زیادی هم که نمی خواد.می خواد؟ حالا اگه نمی تونین یه اسباب بازی خفن بگیرین...،یه توپ کوچولو هم برای بچه ها شادی های تموم نشدنی داره.هرکسی این کار رو کرد تو وبلاگش بنویسه.شما از من وارد ترین که چطور میشه یه بمب شادی درست کرد.چطور میشه همه رو خبر کرد که این کار رو بکنن.من به تک تک وبلاگ هایی که برای "کودکی" اسباب بازی بخرن و خودشون بدستش بدن وبعد خاطرشون رو بنویسن سر می زنم.من اینجوری می فهمم که دوست های واقعیم کیا هستن.من از همتون دارم خواهش می کنم....
یه اسمای جالبی هم میشه براش گذاشت ."خیزش عروسک ها" مثلا!"
کامران نجف زاده فرانسه شهریور 1389:
با هم تمرین کنیم...
1-در آموزش روزنامه نگاري به دانشجويان مي گويند كه اگر سگ ، مردي را گاز بگيرد خبر
نيست ولي اگر مردي سگي را گاز بگيرد خبر است.2-اگر بهترین نان فرانسوی (باگت)را در دنیا یک فرانسوی بپزد خبر نیست،ولی اگر بهترین نان فرانسوی را در فرانسه یک غیر فرانسوی بپزد خبر است.
/////////////////////////////////////////////////////
آیا خارج نشینی تاثیر گذاشته و یا کفگیر نو آوری در موضوع به ته دیگ خورده؟جو هم شاید دخیل باشد و کشور غربی آلزایمر زود رس را نصیب نجف زاده کرده باشد و شاید هم سقف پروازش همین قدر بود و به بالاترین آرزوهایش رسیده؟و شاید هم در ایران تقلب می کرده و حالااز اون نظریه پردازش دستانش کوتاه است؟اصلا شاید کامران اونی نبود که خود به تنهایی و بدون حمایت بتواند به اینجا برسد؟
اگر می توانی خودی نشان بده!

۴ نظر:

  1. سلام
    آره یه مقدار سطح گزارش هاش پایین اومده، البته نه خیلی ولی اون گزارشگر تو ایران نیست. در حالی که اونجا کلی سوژه دم دستشه، از آشپزی معروف فرانسوی ها گرفته تا اونهمه توریستی که اونجا میرن(پاریس پر توریست ترین شهر دنیاست) و مهمتر از همه سارکوزی که کلی خودش سوژه است!

    پاسخحذف
  2. سلام ماه نجواهای عاشقانه شما هم مبارک راستش کامران نجف زاده رو نمی دونم شاید ولی هوای تغییر وپرش خیلی ها رو یه هو برمی داره که حتی وقتی می خورن زمین فکر می کنن هنوز تو پرشن چی بگم؟آلرایمر هم که شایع شده خدا به دادمون برسه

    پاسخحذف
  3. سلام زای خوی ایسی؟؟؟ یه کامپیوتر معاون درمان را
    وصل کردن به اینتر نت امروز که تشریف نیاورد منشی شون اجازه دادن من وارد بشم ! بابا چه مدیریتی دلت خوشه !!! من کارشناس بازرسی و نظارت بر اسناد درمانگاههای شهرداری هستم یعنی نفس دکترها را میگیرم تا تقلب نکنن !! نمیدونی چه جوری مو از ماست میکشم بیرون آسفالتشون میکنم !!! و جالب اینکه که مشکلی پیش بیاداز حقوق شوهر خودم هم کم میکنم !!!! بخاطر گل روی شما یه متن جدید گذاشتم آخر نگفتی کجا هستی و در مورد پیشنهادت برای بچه ها فکر خوبیه موافقم

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید