۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

داستانک پایانی!!!

سلام آقایونی که مثل من فکر می کنند واعتقاد دارن ما آقایون هیچ عیب و ایرادی نداریم این داستانک رو فاکتور بگیرن و منتظر داستانک بعدی باشن آخه خودم هم از فمینستی بودن این داستان خندم گرفت (به زودی جبران میکنم)
=============================================
هر بار كه مرا مي ديد ساعتها گريه مي كرد آخرين بار كه به سراغم آمد ديوانه وار ميخنديد !وقتي حالت استفهام را در نگاه من ديد ، با طعنه گفت : تعجب مكن كه چرا مي خندم ، من ديگر آن آدم سابق نيستم ! بس بود هر چه تو قاه قاه خنديدي و من هاي هاي گريستم !.. تازه حرفش را تمام كرده بود كه يك قطره اشك سرگردان در گوشه چشمش لنگر انداخت ! بنا بود گريه نكني . پس اين قطره اشك چيست ؟! اشك را با دست پاك كرد و فيلسوفانه گفت : اين ؟ قطره ، اشك نيست ! نقطه است ! ميفهمي ؟ (نقطه) ! اين آخرين نقطه ايست كه به آخرين جمله آخرين فصل كتاب ايمانم ، به عشق مردان ، گذاشتم ! من ديگر به هيچ چيز مردان ايمان ندارم !.. جز.. به يكپارچگيشان در نامردي !..

۶ نظر:

  1. بابا داستانک رو ولش این یکی دو هفته به امتحانات بچسب!!!!!!!!!
    صفر می شی ها!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  2. اريا من به لينك ها دست نميزنم . مشكل از خودشه . من اصلا وقت نميكنم برم هي لينك تو رو پاك كنم دوباره بگذارم پسرجان (((:

    پاسخحذف
  3. خدایا دلم گرفته ، میان این همه آرزوها ، دلتنگ ترین بنده ات را دریاب . . . سلام خوبی؟ آپم و منتظر حضورت موفق باشی یا حق

    پاسخحذف
  4. rasssssssss mige bi khial sho,be darsat bechasb.ina harfae 100 man e ghaze

    پاسخحذف
  5. salam
    dar morede soalet ei kashhhhhhhhhhhhh e barfe ba hal sashte basim emsal.fek konam injuri e zare shabihe zemestun mishe?na?

    پاسخحذف
  6. سلام
    این هم میشه گفت یه برداشتی از مردا هست که زیاد بد هم نگفته!"شوخی کردم"
    من هم آپ کردم.خوشحال میشم باز هم با نظرات کمکم کنی..

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید