۱۳۸۹ مرداد ۱۶, شنبه

شما چند تا شون رو می شناسید؟



۹ نظر:

  1. خیلی هاشون آشنا هستند واقعا نوستالژی داشتم ممنون.

    پاسخحذف
  2. کاش هنوز بچه بودیم فکر کنم این دفعه اول شدم نه/

    پاسخحذف
  3. یاد اون روزا بخیر که تنها دغدغه مون ساعت شروع کارتون بود. ما با اون شخصیتها زندگی میکردیم. یادش بخیر چقدر تازه و شفاف و بی گناه بودیم. حالا دیگه هر چیزی که مربوط به اون موقع است رفته توی خاطره ها. حتی آدما.... من شما رو لینک دادم. راستش دوست ندارم چیزی رو ÷یشنهاد بدم که احتمال میدم از طرف مقابل رد بشه.

    پاسخحذف
  4. vay yadesh be kheir kheili zoghidam ke in axa ro didam

    پاسخحذف
  5. سلام
    ممنون از اینکه بهم سر زدی
    وبلاگت خیلی قشنگه
    من هم خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم
    لطفا منو لینک کن و خبرم کن تا شما رو لینک کنم
    خداحافظ

    پاسخحذف
  6. زندگی حکمت اوست ، زندگی دفتری از حادثه هاست ، چند برگی را تو ورق خواهی زد ما بقی را قسمت ...

    سلام
    با این آپتون منو بردین به دنیای شیرین کودکی.
    عجب دورانی بود...

    پاسخحذف
  7. سلام خیلی آپات قشنگن....
    تنها مشکلی که به چشم من میاد کند بود یا بهتر بگم سنگین بودن وبلاگته ه ه ه ! ! !
    یه کاری برای این موضوع بکن باشه؟
    ممنون
    ...
    ..
    .

    پاسخحذف
  8. نمی دونم کامنت قبلی برات ثبت شد یا نه

    اره لینکتون می کنم مشکلی نیست

    و گفتم که به خاطر این شکله که ذوقیدم از دیدنش

    پاسخحذف
  9. سلام دوست عزیز
    امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی و با نوشته های قشنگت طراوتو به دلهای ما بدی!
    من و چند تا از دوستام به تازگی یه سایت جالب رو پیدا کردیم که از طریق اون میخواهیم خودمونو جهانی کنیم!!!!!!!!!! میپرسی چطوری الان میگم:
    این یه سایته که می تونه امار بازدیدهای ما رو از طریق تبلیغایی که می کنه بالا ببره، حتما می دونی بالا رفتن تعداد بازدیدها برای وبلاگ چه فوایدی داره! شناخته شدن از طریق موتورهای جستجو مثل یاهو و گوگل و پیدا کردن وبلاگ ما با سرچ، توانایی انجام کارای تبلیغاتی و کسب درامد(واسه اونایی که پولکین) و.... می تونه قسمتی از این فواید باشه!
    لینک این سایت با عنوانfree viral توی وبلاگ من هست! شما می تونید از این طریق به این سایت برین و ثبت نام کنین. ثبت نامش هم خیلی راحته و تخود سایت کاملا راهنمایی تون می کنه که چیکار کنین : چند مرحله داره ابتدا باید یکسری کد ها رو با باز کردن چند تا سایت باز کنین وبعد هم اجازه پیدا می کنین که ثبت نام کنین.
    بعد از ثبت نام باید یکسری افرادو معرفی کنین (سیستمش هرمیه) الان بیشتر یوزر هاش اروپایین و هنوز خیلی از ایرانیا باهاش اشنا نشدن .. پس بجنب و زودتر ثبت نام کن و بعدش این سایتو به بقیه دوستات معرفی کن !!!!!!
    به امید جهانی شدن همه وبلاگهای ایرونی

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید