۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

چه خوبه آدم همیشه ظرفیت تعطیلی داشته باشه؟!!!


اول خود خبر:

**********************************************

جام جم آنلاين: جاده هراز از آمل به تهران با ترافيك بسيار سنگيني روبروست به طوري كه اين ترافيك از آمل تا تهران به طول 170 كيلومتر ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم آنلاين، جاده هراز از محور آمل به تهران از ظهر امروز به دليل برگشت مسافران از شمال به تهران با ترافيك نيمه سنگين روبرو شد و اين ترافيك در عصر امروز به اوج خود رسيد.
محور هراز با 170 كيلومتر طول مسير هم‌اكنون داراي ترافيك سنگيني است به طوري كه اتومبيلها اين مسير 3 ساعته را 8 ساعت مي‌پيمايند. عدم رعايت مقررات از سوي برخي رانندگان متخلف بر سنگيني ترافيك افزوده است.
اين ترافيك در شهر هاي آبعلي، رودهن، بومهن و جاجرود نيز وجود دارد و اتومبيل‌ها در اين مسير به كندي حركت مي‌كنند.
هم‌اكنون در برخي از جايگاه‌هاي پمپ‌بنزين اين جاده صف‌هاي طولاني تشكيل شده كه علت اين امر تمام شدن بنزين در برخي از جايگاه‌هاي ديگر مي‌باشد.

**********************************************

این خبر تنها به جاده هراز اشاره می کند ولی بقیه جاده ها مخصوصا جاده قزوین-رشت خیلی بدتر است دوستان عزیزی که پشت فرمان ماشین می نشینند می دانند که خستگی ترافیک 170 کیلومتری با 3,4 روز استراحت از تن خارج نمی شود حال اگر این خستگی برای مسافرت 4 روزه باشد کل مسئله مانند حلقه تله(trap)در برنامه نویسی کامپیوتر می باشد که باعث می شود برنامه گیر کند و نتواند خروجی داشته باشد جالب تر این که در چنین ترافیکی حداقل باید یک بار از بنزین غیر سهمیه بندی نیز استفاده کنید

وبلاگ شکلاتبرای تمامی دوستان خود یک پیشنهاد دارد:

پشنهادی برای کارمندان دولت ساکن تهران و راهیان شمال:شما که تا تقی به توقی می خورد سه سوت نشده عازم جاده شمال می شوید برای آنکه تمام سهمیه بنزین برای یک شمال رفتن کوفتی هدر نرود و به حقوق ماهیانه تان افزوده شود و تازه وام مسکن نیز به شما تعلق بگیرد تا تنور داغ است بچسبانید و برای همیشه راهی شمال شوید این یک فرصت استثنایی است.


برای بازاریان ساکن تهران و راهیان شمال:با این همه مسافر مطمئنآ بازار توپی به راه است فرصت را از دست ندهید سود چند برابر به خاطر عدم توازن عرضه و تقاضا برنده واقعی شما هستید شما که افزایش مالیات و بازار خراب را دارید حداقل امتحان کنید ضرر نمی کنید.


برای عشاق:بهتر نیست هر روز به جای یکی دو روز غروب آفتاب در شمال را ببینید تا اینگونه در ماشین یا کنار ساحل و یا در آب دریا ضایع بازی در نیاورید!؟

به هر حال از همه نظر و در همه حال و برای همه بهتر است شمال شود پایتخت و تمامی ساکنان تهران یکجا منتقل شوند به شمال که خیلی دوستش دارند.

۶ نظر:

  1. سلام دوست شکلاتی شمالی من بالاخره نگفتی رشت هستی یا نه همشهری هستیم یانه و واقعا از نوشتن من خوشحال میشی؟
    چقدر جالب منم از حضور دوستام خیلی خوشحال میشم من مرتب به وبلاگت سر میزنم و لینکت کردم ولی نمیدونم چرا یک سری وبلاگها روی صفحه میاد یه سری لینک ها تو قسمت مدیریت مونده !!! من این چیزارا خیلی بلد نیستم ببخشیدو در مورد جاده شمال خوب این تهرانیهای
    بیچاره چیکار کنن ؟ ما که اونجا خونه داریم یه بار درسال میایم وقت اومدن نداریم حتی تعطیلات
    موفق و سالم باشی خوبه شما وزیر راه نشدین !!!!!

    پاسخحذف
  2. واقعاً زدی تو خال

    به خدا اگه اين مردم عاشق شمال راهی بشن برن اون موقعه كه ديگه هيچ جا مثل تهران نمی‌شه ، تو همين 2 هفته عيد كه همه مسافرتن تهران خيابوناش می‌شه عينه اروپا خلوت، راحت تو اين اتوبانا واسه خودت با خيال راحت تخت گاز می‌ری. ما كه واسمون عقده شده يه بار بريم تو اتوبان همت به ترافيك نخوريم.

    پاسخحذف
  3. سلاممممممممم ....امیدوارم خوب باشید...
    و بابت اینکه نظری توی وبلاگتون ندارم حق دارید ناراحت باشید...
    چون من خودمم خیلی وقته اپ نکرده بود و توی نت نبودم...در هر صورت ببخشید....
    قرار دادن ماه کامنتی هم خیلی ایده خوب و جالبی بود ممنون....
    راستی توی پستهای قبلی اون کارت عروسی خیلی برام جالب بود...
    ممنون و تابعد

    پاسخحذف
  4. بازم سلام....ببخشید راستی نوشته بودید (توی وبلاگم)که توضیحی در مورد سریال بدم...
    در مورد سریال سوپرنچرال توضیح بدم؟؟
    ممنون میشم بگید...
    و حتما هر سریالی باشه براتون در موردش مطلب میگذارم.
    تابعد

    پاسخحذف
  5. are vaghean ma ham movafeghim injuri beshe vali akhe ma kollan e kam bar axim un moghe hame vase taatilat pa mishan miran tehran o jadde haraz hamuni mishe ke alan mishe!!!!!11

    پاسخحذف
  6. دلم تنگ شده واسه جاده چالوس و پیچ هزارچم حتی اگر به خاطر یک روز تعطیلی مجبور شی راه چهارساعته رو ده ساعت بری .

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید