۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

داستانک(آرزو)

خیلی وقته دارم به این فکر می کنم بزرگترین آرزوم چیه و کدوم یک از آرزوهامه!این داستانک رو بارها خوندم تا با خودم کنار بیام که معنی اش همونیه که من برداشت می کنم
******************************************************
ته دل هرکس يه آرزوي بزرگ بود که در عين سادگي هرگز برآورده نشده بود... جارو مي‌خواست يک‌بار هم که شده خودشو تميز کنه... آينه مي‌خواست خودشو ببينه... دوربين عکاسي آرزو داشت کسي يک‌بار از اون هم عکس بندازه... لغتنامه مي‌خواست معني خودش رو بفهمه...
ملودي خادم ثامني

۶ نظر:

  1. آریا(نویسنده وبلاگ)۷ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۰:۰۳

    سلام دوستان اول ابراز شرمندگی می کنم از این که نتونستم برسم و پاسخ های نظراتتون رو بدم,واقعا نظراتتون باعث دلگرمی من است باز هم با نظراتتان ما را دلگرم کنید, راجب گلایه یکی از دوستان که نظرش رو منتشر نکرده ام خانم یا آقای m.p عرض کنم از من دلگیر نشوید بار ها نظر شما را مزالعه کرده و خوانده ام ولی به دلیل خصوصی بودنش ترجیح دادم منتشرش نکنم,امیدوارم درک کرده باشید,ممنون.

    پاسخحذف
  2. سلام
    خوبی؟
    به نظر من بعضی از چیزایی که ما واسه خودمون آرزو و بدست آوردنی تعریفشون کردیم فقط یه رویا هستن...

    پاسخحذف
  3. سلام خوبي وقت امتحانات بود و گرفتاري ؟
    سوال اين هفته:
    بهترين زمستان همينه وقتي بهت ميگه دوستت دارم تو قبولش ميكني وقتي تمام دنيات ميشه ولي همه چيز به مويي بسته بود رفت و نگفت منم بودم فقط ياد و عشقشه كه مونده واسم

    پاسخحذف
  4. salam kheili falsafi bud mokham sut keshid

    پاسخحذف
  5. جارو رو شیر آب تمیز میکنه...
    آینه هم وقتی لبخند یک دختر زیبا رو میبینه خودشو می بینه...
    دوربین عکاسی هم میتونه جلو آینه وایسه تا خودش از خودش عکش بگیره...
    اگه لغت نامه هم به خودش نگاه کنه میتونه معنیه خودشو بفهمه...مثل خودمون
    میبینی زندگی خیلی سادست....خیلی....
    الکی داری پیچیدش می کنی....

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید