۱۳۸۸ آذر ۳۰, دوشنبه

بستنی قیفی دوستیم با هم باشه؟

سلام تا حالا هر وبلاگی که بهتون معرفی کردم دوستای قدیمی من بودند ولی این دوستی را که می خواهم معرفی کنم ماجراها دارد دوستیمان,از تقاضای تبادل لینک من آغاز شد,ادامه ماجرا در وبلاگ دوستمان موجود است,به هر حال ماجرا به آنجایی رسید که ما قرار گذاشتیم برای هم دوستان خوبی باشیم,نظرت شما دوستان برای من بسیار ارزشمند است منتظر نظراتتان در مورد اتفاقاتی که افتاده و راهنمایی شما برای بهتر شدن دوستیمان هستم.
دوست خوبم صادق امیدوارم از دست من دلگیر نباشی و خلاصه این داستان تبادل لینک ما انجام شود,ممنونم.

۶ نظر:

  1. سلام!
    گوگل ریدر مربوط به فید وبلاگهاست.باید یک کد خاص رو کپی کنید تو وبلاگتون تا آپ شده ها رو نشون بده.
    می تونید تو گوگل اسم وبلاگ "یادداشتهای یک دانشجوی پزشکی" رو سرچ کنید . تو اون مفصلتر نوشته!

    پاسخحذف
  2. سلام
    خوبين؟
    مرسي سر زدين
    سايته شمام خيلي خوبه
    با تبادل لينك موافقيم
    خوشحال شديم
    بازم به ما سربزنين
    منتظريم
    باي

    پاسخحذف
  3. راستي آهنگ سايتتون خيلي خوشگله

    پاسخحذف
  4. بسم رب الحسین
    ممنون که به هوای بارونی اومدید شب یلدای شمام مبارک
    من معذرت می خوام من شمارو لینک کردم
    بازم به هوای بارونی سر بزنید
    مواظب خودتونو دلتون باشید
    یاعلی
    بای

    پاسخحذف
  5. سلام
    چقدر که نظرات مرتبط با موضوع هستند :)
    باور کن دلگير نيستم و بيشتر از اون شرمنده هستم و خواهش ميکنم که ديگه از من معذرت خواهي نکن چون ظلمي در حق من نکردي که عذرخواهي کني بابتش.
    ميگم اين فونت هاي وبلاگتون چرا اينطوريه و يه مقدار ناخوانا؟مشکل از منه يا مدلش همينطوريه؟
    تازه جايي که ويندوز سون نصبه کل نوشته هاتون رو به صورت مربع نشون ميده!! اگه ميدوني مشکل چيه راهنماييم کني ممنون ميشم.

    پاسخحذف
  6. سلام دوستان خوبم خوبین؟خوبم
    اول همه دوست خوبم عطر برنج تشکر بینهایت من را از راهنمایی شما در مورد گوگل ریدر(انشااله جبران کنم)
    دوم خانم پریسای عزیز
    وبلاگ من آنقدر ها هم که شما می فرمایید خوب نیست
    تازه کار است و باید از شما دوستان چیزها یاد بگیرد
    سوم عزیز وبلاگ شکلات صادق گرامی با وبلاگ دوست داشتنی بستنی قیفی
    صادق جان حق با شماست و مشکل از عجله من است چون امتحان دارم کمی پست ها را با عجله می گذارم و توجه به در هم رفتگی جملات نکردم اگر هم کلا به جای نوشته ها مربع می آید آن فونت بر روی ویندوز شما موجود نمی باشد وباید نصب شود بعضی اوقات هم دیر لود می شوند یک بار refresh را امتحان کنید لطفا
    در آخر هم از همه دوستان تقاضا و انتظار حمایت دارم و اگر در ماه آینده وبلاگ فعال نبود مقصر امتحانات هستند عذر مرا بپذیرید.

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید