۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه

یاور همیشه مومن

با ترانه ,موزیک و موسیقی خیلی سر حال می آیم مخصوصا با بعضی از ترانه ها کلی خاطرات دارم مثل یاور همیشه مومن که یادآور دوران خانه دانشجوییست برایم
متن آن تقدیم شما:
//////////\\\\\\\\\\\\

ای به داد من رسیده تو روزهای خود شكستن


ای چراغ مهربونی تو شب‌های وحشت من


ای تبلور حقیقت توی لحظه‌های تردید


تو شب رو از من گرفتی


تو من رو دادی به خورشید


اگه باشی یا نباشی برای من تكیه‌گاهی


برای من كه غریبم تو رفیقی جون‌پناهی

یاور همیشه مؤمن تو برو سفر سلامت


غم من نخور كه دوریت برای من شده عادت


ناجی عاطفه من شعرم از تو جون گرفته


رگ خشك بودن من از تن تو خون گرفته

اگه مدیون تو باشم اگه از تو باشه جونم


قدر اون لحظه نداره كه من رو دادی نشونم

اگه مدیون تو باشم اگه از تو باشه جونم


قدر اون لحظه نداره كه من رو دادی نشونم

وقتی شب، شب سفر بود توی كوچه‌های وحشت


وقتی همسایه كسی بود واسه بردنم به ظلمت


وقتی هر ثانیه شب طپش هراس من بود


وقتی زخم خنجر دوست بهترین لباس من بود


تو با دست مهربونی به تنم مرهم كشیدی


برام از روشنی گفتی پرده شب رو دریدی

یاور همیشه مؤمن تو برو سفر سلامت


غم من نخور كه دوری برای من شده عادت

ای طلوع اولین دوست ای رفیق آخر من


به سلامت سفرت خوش ای یگانه یاور من


مقصدت هرجا كه باشه هر جای دنیا كه باشی


اون ور مرز شقایق پشت لحظه‌ها كه باشی


خاطرت باشه كه قلبت سپر بلای من بود


تنها دست تو رفیق دست بی‌ریای من بود

یاور همیشه مؤمن تو برو سفر سلامت


غم من نخور كه دوری برای من شده عادت

۱ نظر:

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید