۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

عجیب ترین و زیباترین وصیت نامه!!!


روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم. بعد از مرگم، انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت نگاری قرار دهید. به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم! ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند. عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است. بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم. کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد! مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند. روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست. دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید! کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند، باید هم قد باشند. شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید. گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد. در مجلس ختم من گاز اشک آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند. از اینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم
مرجع:توسکا

۷ نظر:

  1. سلاااااااااااااااااااااام
    وای اینجا رو چقدر خوشگل شده
    اول یه عذر خواهی بهتون بدهکارم بابت اینکه کم سر زدم
    دوم اینکه خیلی خوشحال شدم که هنوزم به وب ما سر می زنی
    و سوم اینکه سایتت خیلی خوشگل شده
    ودر آخر وصیت نامه ای که گذاشتی واقعا جالب و تک بود
    یادم رفت بگم آهنگ وبتم خیلی دل نشینه
    فکرکنم خیلی حرف زدم
    بازم به ما سر بزن داداشی
    منتظرتیم
    خدایارت
    بای

    پاسخحذف
  2. آدم جالبی بود این حسین پناهی.خدایش بیامرزاد

    پاسخحذف
  3. ahange webloget o ke mishnavam ghame 2nia miad tu delam

    پاسخحذف
  4. سلام خدمت شما.امیدوارم ایام بکام باشد.درگاه جدیدی برای وبلاگ من،تو،استاد جهت شکیل تر شدن و رسمی تر شدن شکل ظاهری آن به آدرس زیر شکل گرفته است:
    http://man-to-ostad1.blogfa.com
    تقاضا دارم آدرس جدید را جایگزین آدرس قبلی وبلاگ من،تو،استاد نمایید و در صورت لزوم اطلاع دهید.
    با سپاس فراوان و آرزوی موفقیت و شادی

    پاسخحذف
  5. خبر مهم:
    همزمان با تاسیس وبلاگ؛
    وبلاگ من،تو،استاد تــ ــعــ ـــطــ ـیــ ـل شد!

    پاسخحذف
  6. salam aria jun khoobi emadam(yeketaaz)ye fekri be hal ghesmate nazaratet bokon sakhte nazar dadan badesham chera to belogfa web nemizani rahattare dar har sorat man apam bia

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید