۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

شطرنج زندگی

زندگی شطرنج دنیا و دل است /قصه پر رنج صدها مشکل است/ شاه دل ، کیش هوسها میشود/ پای اسب آرزوها در گل است/فیل بخت ما عجب کج می رود/ در سر ما بس خیال باطل است/ مهره های عمر من نیمش برفت /مهره های او تمامش کامل است

**********************************************

زندگی رو دوست دارم به خاطر این که بزرگترین نعمتی که خدا بهم داده و دوستش دارم خدا رو چون اگر من جاش بودم به بندگانم اجازه نمی دادم اینطوری هر چی که ذوست دارن بگن واقعا که خدا صبوره

*********************************************

راستی راجب مطلب نظر سنجی ما با url:http://chocolateboss.blogspot.com/2010/06/blog- post_21.html حتما شرکت کنید ممنون.
*********************************************

۳ نظر:

  1. سلام
    خوبین؟
    خوشحالم که می بینم بعد از یه مدت بازم بهم سر زدین.
    اینجور که من شنیدم میگن ماه رجب ماه برآورده شدن دعاهاست،البته اگه به صلاح آدم باشه.
    شب ارزوها هم یکی از اون شبهاست که دعا زودتر استحابت میشه...
    امیدوارم به همه ارزوهاتون برسین..
    اپم

    پاسخحذف
  2. salam omidvaram ke tue emtehanatet hesabi movafagh bashi.ghashang bud .cheghad didet be zendegi zibast o dele pak o ruhe bozorgi dari.ghadresh o bedun. bozorgtarin nemati ke khoda bet dade chie?

    پاسخحذف
  3. سلام دوست عزیز
    مرسی که بهم سر زدین...
    آپ کردم با 3تا موضوع،بیاین که منتظرم...[گل]

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید