۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

داستانک عاشقانه فلسفی!

نویسنده: مصطفی عابدینی فرد
گفتم: «داری زیاده­روی می­کنی. فردا روز کاری­یه ها.»
خندید و تن عرق­کرده و کرخش را روی تخت کنارم ولو کرد. سیگاری گیراند. تا بیاید پک دوم را بزند، گفتم: «بگو دیگه؛ چیه هدیه­ی مخصوصِ مخصوصت که می­گفتی؟»
گفت: « تا سیگارم تموم می­شه، بمون تو خماریش.»
بش سقلمه­ای زدم و گفتم: «میدونی که؛ ما ونوسی­ها بدمون می­یاد منتظر بمونیم.»
پوزخندی زد، بلند شد و در تاریکی رفت توی هال. برگشتنی، انگار چیزی توی دستش بود. یک تکه کاغذ. نشست روی لبه­ی تخت. گفت: «امروز بهترین داستانک عاشقانه­ی عمرم رو کشف کردم. همینجور اتفاقی تو یه کتاب راجع به عرفان. نوشتمش این تو. ولی خب از برم.»
گفتم: «داستانک قدیمی؟ از کیه؟»
لحظه­ای صورتش روشن شد. انگار که حرف مرا نشنیده باشد، گفت: «مجنون را گفتند: "ابوبکر فاضل­تر یا عمر؟" گفت: "لیلی نکوتر."»

۲ نظر:

  1. سلام
    اگر تبادل لینک میکنید منو به نامb-boy Rooeintan
    لینک کنید و خبرم کنید تا به چه نامی لینکتون کنم
    وبلاگ من در مورد آخرین اخبار همراه با تصاویر ایروبیک حرفه ای رو در خدمت عموم قرار میدهد
    "تلاش کنیم تا این ورزش در ایران رواج پیدا کند"
    www.b-boyRooeintan.blogfa.com

    پاسخحذف
  2. آریا(نویسنده وبلاگ)۱۹ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۱۶

    سلام دوست عزیزم محمد
    من هم از طرفداران ورزش هستم و علاقه خاصی به ایروبیک دارم به همین خاطر لینک شما رو قرار می دهم امیدوارم فقط تبادل لینک مد نظر نباشه و تبادل اطلاعات انجام بدهیم ممنونم.

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید