۱۳۸۸ آذر ۶, جمعه

چگونه خوشبخت شویم؟

من زوج خوشبخت و موفقی را در این دنیای مجازی می‌شناسم که مدتهاست بدون کوچکترین مشکلی، رابطه‌شان ادامه دارد و هیچ‌وقت هم با هم دعوا و بزن‌بزن نمی‌کنند!!!

یک روز از این زوج موفق سوال کردم:دلیل موفقیت شما در چیست؟ چرا هیچ وقت با هم دعوا نمی‌کنید!!؟
آقاهه پاسخ داد: ببین ‌جان!، من و خانمم از روز اول، حد و حدود خودمان را مشخص کردیم و قرار شد خانم بنده، فقط در مورد مسائل جزئی حق اظهار نظر داشته باشه و من هم به عنوان یک آقا، فقط در مورد مسائل کلی نظر بدهم!
گفتم: چه خوب! آفرین! زنده‌باد رفیق! تو آبروی همه‌ی ما مردها را خریده‌ای! من بهت افتخار می‌کنم. حالا این مسائل جزئی که خانمت در مورد اون‌ها حق اظهارنظر داره، چی هست!!؟
آقاهه گفت: از روز اول قرار شد خانم بنده فقط در مورد مسائل جزئی نظر بده و تصمیم بگیره، مسائل بی‌اهمیتی مثل این که ما چند تا بچه داشته باشیم، کجا زندگی کنیم، کی خانه بخریم، ماشین‌مان چه باشد، چی بخوریم، چی بپوشیم و با کی رفت‌و‌آمد کنیم

گفتم: اِ!!! من که رسمن هنگ کردم رفیق!پس اون مسائل کلی که تو در موردش نظر می‌دی، چی‌ هست!!؟
آقاهه گفت: من فقط در مورد مسائل بوسنی و هرزگوین، نوسانات دلار، قیمت نفت و اوضاع جاری مملکت نظر می‌دهم!!!

پی‌نوشت جدی: اما متاسفانه این‌بار اظهارنظر در مورد مسائل کلی، کار دست دوست خوب ما (همون آقاهه!) داده و برایش مسئله‌ای پیش آمده است که امیدوارم همه‌چیز فقط یک سوءتفاهم کوچک باشه و بس. فکر می‌کنم بهترین کار این باشه که اینجا را فشار بدهید و به خانم زیگزاگ بگویید نگران نباشد و آرزو کنید مشکل آقای زیپ عزیز (همون “آقاهه” فوق‌الذکر!) به زودی زود حل بشه، به خوبی، خوشی، دلِ‌خوش و بچه‌های‌زیاد، انشاالله!!!

یادآوری:کامنت‌دونی این پست بسته ‌است. هر کامنت شما برای خانم زیگراگ عزیز قوت‌قلبی است برای ایشون و یادآور اینکه ما بی‌شماریم و همه با هم هستیم تا آخرش.
کوچیک همه‌تون هستم و پیشاپیش، بابت این همدلی‌ و همراهی‌تان، بسیار ممنونم و سپاسگزار.

ما هرچه را که باید
از دست داده باشیم، از دست داده‌ایم
ما بی‌چراغ به راه افتاده‌ایم
و ماه، ماه، ماده‌ای مهربان، همیشه در آنجا بود
در خاطرات کودکانه‌ی یک پشت‌بام کاهگلی‌
و بر فراز کشتزارهای جوانی که از هجوم ملخ‌ها می‌ترسیدند.

نوشته شده در Uncategorized

۳ نظر:

  1. وبلاگتون بالاخره برای من باز شد .
    یه سوال ، چرا نوشته شبگبر رو کپی کردین گذاشتین اینجا ؟!!! فکر نمیکنین شبگیر خیلی پرخواننده تر از اون باشه که بشه کپیش کرد ؟!

    پاسخحذف
  2. سلام خسته نباشين
    وبلاگ خيلي جالبي دارين
    لينكتونو قرار دادم
    chaharbodi.blogfa.com

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز گلابتون خدمتون سلام عرض می کنم و عارض می شم که متن بالا در وبلاگ زیبا و خواندنی و دوست داشتنی شبگیر نوشته شده و من به علت زیبایی متن خواستم تا دوستان شکلاتی نیز بهرهمند شوند ولی به علت این که در پایان متن جمله(نوشته شده در Uncategorized )قید گردیده بود و مطلب فوق به فکر اینجانب مقاله فوق ایرانی نبوده و متعلق به سایت و یا وبلاگی به نام(طبقه بندی نشده)می باشد به همین علت نامی از وبلاگ شبگیر نیاورده ام که شما یادآوری فرمودید تا ذکر خیری از این وبلاگ نیذ بشود.

    پاسخحذف

چگونه نظر دهیم؟
بعد از اینکه نظرتان را داخل کادر پایین نوشتید از قسمت کشویی «نظر به عنوان:» (اون پایینه) گزینه «نام/آدرس اینترنتی» رو انتخاب کنید . آدرس اینترنتی می تواند همان آدرس وبلاگتان باشد که اختیاری است (اگه دلتون خواست بنویسد اگرم که نه خالی بگذاریدش) . بعد از نوشتن اسم و آدرس اینترنتی ( در صورت داشتن ) بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید تا نظر ارزشمندتان با موفقیت در وبلاگم منتشر بشود.با تشکر موفق باشید